Gå til innhold

Jeg er dypt fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest anonym her og nå

Adopsjonsforeningen, da. Det er vel likegyldig hvilken det gjelder. Håpet for vedkommendes del om at hun ikke kjennes igjen blir det samme. Hvis det virkelig er sant at foreningene og BUFA leser innlegg her var det ellers forferdelig dumdristig å i det hele tatt skrive noe innlegg om dette UNDER FORUTSETNING AV AT OPPLYSNINGENE HUN GIR ER RIKTIGE. Det kan også vise seg dumdristig å oppfordre vedkommende til å kjøre løpet da dette klart strider mot norsk adopsjonslovgivning. Internett er vidåpent og alle kan lese hva som helst her.

Det er forresten kun ett land alle foreningene formidler adopsjon fra med så lang ventetid før tildeling, og med kort ventetid i etterkant. Verdens Barn formidler for tiden ikke barn fra dette landet i det hele tatt. Det er dessuten forholdsvis få adopsjoner fra det landet det dermed kan være snakk om. Gjelder formidling fra dette landet alle foreninger, det er lang ventetid før tildeling og kort ventetid i etterkant kan det kun være snakk om Brasil. Kina og India har nemlig litt andre tidsrammer, og India har lang ventetid etter tildeling før hentereisen. Dermed har du bidratt til å avsløre enda mer angående hvem vedkommende kan være.

Jeg lurer på hva slags logikk du har? En person skriver at det er tre adopsjonsforeninger som formidler barn i Norge, ikke bare AF som du henviser til. Straks trekker du den slutning at "anonym i natt" skal adoptere fra et land som alle tre foreningene formidler barn fra. Hvor har du det fra? Jeg aner ikke hvem hun er eller hvilket land hun skal adoptere fra. Men utfra innleggene her er det ingenting som tilsier at det nødvendigvis er et land alle foreningene har kontakt med.Jeg synes du bør bli mer voksen før du uttaler deg om så viktige ting.Jeg regner med at du fortsatt går på ungdomsskolen når jeg leser innleggene dine.

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

6

• thinkerbell

2

• kampfalk

2

• shakti

1

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...