Gjest BlirMammaSnart? Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Etter enda en helg, vi ikke tilbringer hjemme, med veldig hektiske uker fremover i jobbsamenheng, må jeg si at jeg nå gleder meg til og få besøk i kveld. Dette er selvsagt helt uinteresant for dere,men jeg velger allikevel og dele dette med dere. "det eneset hun ønsket seg, var en solskinsdag, skyfrihimmel, en problemfri tid i gode venners lag" Det skal jeg ha nå..... Håper dere andre også, tar vare på de små gleder her i livet. Vennlig hilsen en sliten, men allikevel nokså opplagt jente. 0 Siter
rao Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Heisann )) Håper du får en koselig kveld i gode venners lag da )) Klem fra 0 Siter
Gjest lilja Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Så koselig det høres ut! Ha en kjempekoselig kveld og lad opp batteriene, så du er i form til å være lysfontene for meg nå som jeg skal inn i en ny, spennende uke... ;-) 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Så koselig det høres ut! Ha en kjempekoselig kveld og lad opp batteriene, så du er i form til å være lysfontene for meg nå som jeg skal inn i en ny, spennende uke... ;-) Jeg ønsker meg også en lysfontene i hverdagen, overalt, hele tiden..... Det er ingenting jeg trenger mer, faktisk.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.