Gå til innhold

1 måned og 22 dager

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

tok det fra vi fikk beskjed om at vi var registrerte i BUFA til godkjenningen dumpet ned i postkassen.

Dermed er jeg offisielt "ute av skapet" som blivende tobarnsmamma. :-)

Skrevet

Vi kommer etter om noen måneder!!

Lykke til, det skal bli spennende å følge med fremover:-)

Skrevet

Jøss, du har det med å gjøre ting i ekspressfart! Fortsetter det slik er du i Bangkok før sommeren ;-)

Gratulerer!!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jøss, du har det med å gjøre ting i ekspressfart! Fortsetter det slik er du i Bangkok før sommeren ;-)

Gratulerer!!!

Bortsett fra at vi faktisk venta på SUAK over 6 måneder sist, så har du jo rett i at ting pleier gå fort her.

Vi hadde første (og eneste) hjemmebesøk 17. juli, og håper på ekspressfart fremover, ja.

Skrevet

Det må vel nesten være rekord? Nå venter vi spent på oppdateringer fremover. Lykke til videre!

:-)

Skrevet

Vi kommer etter om noen måneder!!

Så herlig da!

Viste ikke at de kunne jobbe så fort der inne jeg. Lykke til videre!

Skrevet

Det må vel nesten være rekord? Nå venter vi spent på oppdateringer fremover. Lykke til videre!

:-)

Ja det gjør _vi_! ;-)

Gjest Tobarnmamsen
Skrevet

Kjære chiengmai!

Gratulerer så mye med superrask BUFA behandling. Kan jo sette griller i hodet på enhver. Har i dag ventet i 4 uker.........

Et lite spørsmål til deg, kan du ikke være så snill å maile meg på

[email protected]

beste hilsner

Skrevet

Lykke til, det skal bli spennende å følge med fremover:-)

Så flott at ting kan gå så raskt -både i kommune og i Bufa :o))).

Håper resten går i samme tempo :o))

Klem fra

Skrevet

Håper resten av prosessen også går i denne racerfarten :o)

vh

Skrevet

Så flott ChiengMai !! Gratulerer så masse !

Tenk om ikke lenge så går turen til Thailand igjen - jeg kjenner allered at jeg er litt misunnelig jeg :-)

Du får holde oss underrettet da - jeg har hørt at det går fort i Thailand for tiden :-)

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer med godkjenninga, det gikk jammen i rekord fart.

lykke til videre.....

Skrevet

Kjære chiengmai!

Gratulerer så mye med superrask BUFA behandling. Kan jo sette griller i hodet på enhver. Har i dag ventet i 4 uker.........

Et lite spørsmål til deg, kan du ikke være så snill å maile meg på

[email protected]

beste hilsner

Gratulerer med hurtig-godkjennelse....

Vi har passert 3 mnds venting nå...hadde egentlig ikke tenkt å løpe til postkassen før vi hadde passert 4, men nå....

Hadde dere samme saksbehandler som forrige gang - og hva sto det i brevet dere fikk ved registrering? Vi fikk samme saksbehanlder som sist, (AH) og reg dato 25 juli....

Skrevet

Det var da veldig så raskt da! :o)

Gratulerer og lykke til med resten av prosessen.

MVH

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gratulerer med hurtig-godkjennelse....

Vi har passert 3 mnds venting nå...hadde egentlig ikke tenkt å løpe til postkassen før vi hadde passert 4, men nå....

Hadde dere samme saksbehandler som forrige gang - og hva sto det i brevet dere fikk ved registrering? Vi fikk samme saksbehanlder som sist, (AH) og reg dato 25 juli....

Ja, vi hadde sanne saksbehandler som sist. Saken vår ble prioritert, noe som visstnok skjer av og til hvis omstendighetene tilsier det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...