Gå til innhold

Nå har de faen skjæra meg...

Anbefalte innlegg

Hei

Nemlig, endelig en som har forstått, det, det vil si den lages i oslo, oprinnelig ble spriten produsert i Løten og så sendt til en avdeling i oslo som hadde i krydder i den og sendte den ut, nå er det polet som har tatt over og det lages desverre ikke sprit der mer.

Hilsen

Men har beholdt navnet? Søren, hvorfor flytte, dette lå jo midt i pottitland?

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• naiv

8

• mariaflyfly

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Hei

Margit sandemos romaner er fiksjon, men bøkene om hjelperene og disse, vi er ikke alene er en teori som kan prøves ut, jeg har selv prøvd ut disse pinnene og vet at man finner ting rundt folk. Jeg kjenner en jente som prøvde de ut på en veninde og hos henne fant hun over 10 hjelpere deribalndt felere hunder. interessant.

Hilsen

Jeg tenkte mest på hennes romaner som er fiction. Dette som du skriver om her har jeg ikke hørt noe om. Husker bare et intevju med henne hvor hun snakket litt om hjelperne sine, men ville ikke si for mye for da ble hun vel innlagt, sa hun.

En?

Hehe, de har da mer enn som så :)

Hva med SvenO, og tenk deg den dagen kongeparet blir invitert i SvenO og Cowboy sitt bryllupp!

Hei, vil du Cowboy Laila ha SvenO som her står ved din side, elske og ære han.... blabla...

DET blir bryllupp det! Ser for meg talen til Cowboy der hun tramper i vei på gitaren sin og kjører noen grisevitser foran Mette Marit og hennes mann! :)

Og som om ikke det skulle være nok allerede:

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=235706

• 19 år senere...
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den linken virker ikke?

Anonymkode: c0f86...7a2

Nei, den virket for nesten 20 år siden. Du ser kanskje at den inneholder bare referanser til sideelementer, så det kan hende de er "gjenbrukt" nå. Jeg husker ikke hva innholdet handlet om. 

Endret av laban

Annonse

Savannah skrev (4 timer siden):

Jeg forstår ikke hensikten med å finne frem denne tråden etter tyve år.

Jeg lenket til den i en annen tråd om Märtha, poenget var å vise til SDDs hovedinnlegg. Tråden kommer ikke på forsiden av den grunn. Men så var det en som hang seg opp i at en lenke i den gamle tråden ikke virker lenger, og da ble den dratt opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...