Gå til innhold

Hvor mange av dere kjenner andre Dol´ere i RL??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• flisa

11

• punkyB

7

• Carlina

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Du tenker da bare koffer også...:)

Hvor sender man forresten inn erotiske noveller som man vil tjene penger på? :)

tja, -LEK? vet ikke, hadde ei venninne engang som spedde på lønna med det- tror hun fikk 1500,- pr.....hun var ekkel! *s*

Og du betaler?

Seriøst: 1000 kroner så skal jeg skrive en i morgen, og du har den i løpøet av uka! :)

Muahahaha :)

Phø for tusen kroner skriver jeg ti selv...Men du kunne jo selfølgelig sende de til meg først for gjennomsyn...?;)

tja, -LEK? vet ikke, hadde ei venninne engang som spedde på lønna med det- tror hun fikk 1500,- pr.....hun var ekkel! *s*

Jeg får ringe Linda eller Tanya og høre med dem. Det er vel fortsatt de som driver Lek?

Har faktisk ikke så mye som bladd i det bladet siden den gang jeg var 16 år gammel, drittflau for å kjøpe sånt, spradene inn på bensinstasjonen med hjelmen på hodet, kjøpte bladet, for så å sette meg godt til rette på TSXen min og kjøre hjem :)

Jeg husker at det med å ha hjelmen på hodet var veldig viktig. Ingen som kjente meg igjen da :)

Phø for tusen kroner skriver jeg ti selv...Men du kunne jo selfølgelig sende de til meg først for gjennomsyn...?;)

Nei, du er for Trondheim. Og siden jeg verken vet hva du heter eller hvordan du ser ut, så kan du godt finne på å være han Krogstadfyren på Club 4, og jeg ender opp som fucked! :)

Nei, du er for Trondheim. Og siden jeg verken vet hva du heter eller hvordan du ser ut, så kan du godt finne på å være han Krogstadfyren på Club 4, og jeg ender opp som fucked! :)

*flirer* Du er ikke sann... for alt du vet kan jeg være Lek Linda?;)

Da gjelder det å holde seg "inn" med meg for å få publisert noe av stoffet ditt..

=o)

Jeg får ringe Linda eller Tanya og høre med dem. Det er vel fortsatt de som driver Lek?

Har faktisk ikke så mye som bladd i det bladet siden den gang jeg var 16 år gammel, drittflau for å kjøpe sånt, spradene inn på bensinstasjonen med hjelmen på hodet, kjøpte bladet, for så å sette meg godt til rette på TSXen min og kjøre hjem :)

Jeg husker at det med å ha hjelmen på hodet var veldig viktig. Ingen som kjente meg igjen da :)

*ler* 16 år og med en hjelm på hodet sånn at ansiktet så ut som en rompe! - hehehe, hadde sånn hjelm jeg også - kunne ikke ta den av, for da ble håret så inntil hodet. men kinna tøt godt fram....men jeg hadde Tempo Corvette, med svart, tøff bensintank...:-)

Annonse

*flirer* Du er ikke sann... for alt du vet kan jeg være Lek Linda?;)

Da gjelder det å holde seg "inn" med meg for å få publisert noe av stoffet ditt..

=o)

Ja, du sier noe der, og det jeg forstår nå at det var svært urutinert av meg å påstå at du kanskje er denne fysakken på Club 4.

Du har min dypeste beklagelse :)

*ler* 16 år og med en hjelm på hodet sånn at ansiktet så ut som en rompe! - hehehe, hadde sånn hjelm jeg også - kunne ikke ta den av, for da ble håret så inntil hodet. men kinna tøt godt fram....men jeg hadde Tempo Corvette, med svart, tøff bensintank...:-)

Min var helt enorm! Gikk jævla bra, og gjorde 80 på sletta!

Trivdes med den, ja! :)

Hehe, men det med hjelmen er veldig sant. Jeg kjørte til bensinstasjoner hvor jeg ikke var videre lokalkjent, og gikk inn - med hjelmen på hodet - og kjøpte bladet.

Livredd for at noen skulle kjenne meg igjen :)

Hehe, jeg tror jeg har forandret meg litt siden jeg var 16 år, selv om enkelte her ikke tror det :)

Gjest Lek Carlina

Ja, du sier noe der, og det jeg forstår nå at det var svært urutinert av meg å påstå at du kanskje er denne fysakken på Club 4.

Du har min dypeste beklagelse :)

Du er tilgitt....Så nå venter jeg bare på novellene dine..

Bare vær klar over at trekant,gruppe og onanerings nov er ut...

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...