Gå til innhold

kan noen se at jeg var på mirc

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer jo an på om du har sagt at logene skal tas vare på. Der må du nesten se i oppsettet på mirc. Du kan også se på katalogen hvor mirc er innstallert om det er en katalog for log.

Har ikke vært oppattt av dette selv - så jeg kan ikke gi deg nøyaktig beskrivelse.

Annonse

...hvordan får jeg slettet loggen på mirc da? Det er mange som har tilgang til dennemaskinen, så jeg tar ikke den risikoen at noen kan komme til å lese det jeg skrev. Hva går jeg inn på..?

Mange takk for hjelp...

DU kan se om du har automatisk logging på under file - options - IRC - logging. Hos meg er den satt til none - dvs. at edfault er at det IKKE logges automatisk.

Loggen finner du sånn ca. her c:\program files\mirc\logs

...hvordan får jeg slettet loggen på mirc da? Det er mange som har tilgang til dennemaskinen, så jeg tar ikke den risikoen at noen kan komme til å lese det jeg skrev. Hva går jeg inn på..?

Mange takk for hjelp...

Hvis du finner fila - så høyreklikk på den og velg "Slett"/"Delete".

Husk å tømme søpla/Empty trash!!!

Alle kan iallefall se hvilken maskin de forskjellige chatter fra!

Det er vel ikke helt riktig - så lenge man ikke har en fast forbindelse så får man tildelt en ip-adresse for hver gang man logger seg på.

Opplevde en gang å ikke komme inn - da var den ip-adressen jeg koblet meg opp via sperret fra før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...