Gå til innhold

Til dere som vil se på romfergeoppskytingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må virkelig slutte å trykke så mange ganger på SEND-knappen når du poster innlegg, Kritikeren. Dine innlegg dukker nesten alltid opp både to og tre ganger.

Klikk kun ÈN gang, og ha litt tålmodighet. Ikke klikk en gang til for å "hjelpe det til å gå kjappere". Det hjelper ikke.

Du må virkelig slutte å trykke så mange ganger på SEND-knappen når du poster innlegg, Kritikeren. Dine innlegg dukker nesten alltid opp både to og tre ganger.

Klikk kun ÈN gang, og ha litt tålmodighet. Ikke klikk en gang til for å "hjelpe det til å gå kjappere". Det hjelper ikke.

Nice try, molli! Det der prøvde jeg å forklare for to dager sida, men tror du det funka?

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1378396

Mulig jeg var premenstruell og jævlig, men det burde da gå an å skjønne hva jeg mente for det? ;o)

Nice try, molli! Det der prøvde jeg å forklare for to dager sida, men tror du det funka?

Mulig jeg var premenstruell og jævlig, men det burde da gå an å skjønne hva jeg mente for det? ;o)

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1379013

He-he, unnskyld at jeg ler, men jeg synes jeg ser deg der:-) Nær ved å fly i flint! "Herregud, der dobbeltklikka du igjen!!"

Tar ikke Kritikeren kritikk altså? :-)

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1379013

He-he, unnskyld at jeg ler, men jeg synes jeg ser deg der:-) Nær ved å fly i flint! "Herregud, der dobbeltklikka du igjen!!"

Tar ikke Kritikeren kritikk altså? :-)

Kritikeren har ikke skjønt bæret. Og jeg holdt (helt riktig) på å fly i taket da jeg så svaret dagen etter. hadde jeg fått svaret den første dagen, hadde det blitt klappjakt på kritikeren så h*n ville huska det lenge! ;o)

Gjest Kritikeren

Kritikeren har ikke skjønt bæret. Og jeg holdt (helt riktig) på å fly i taket da jeg så svaret dagen etter. hadde jeg fått svaret den første dagen, hadde det blitt klappjakt på kritikeren så h*n ville huska det lenge! ;o)

Hei

Det siste inlegget var ikke fra meg, det burde du skjøn av ordlyden, jeg tror at hvis det var dobbeltklikket var det noen som drev ap med deg, humor vet du, du var jo så veldig sinna

Hilsen

Annonse

Gjest Kritikeren

Hei

Det siste inlegget var ikke fra meg, det burde du skjøn av ordlyden, jeg tror at hvis det var dobbeltklikket var det noen som drev ap med deg, humor vet du, du var jo så veldig sinna

Hilsen

Gjest Kritikeren

Hei

Hilsen

Humre

Holder latteren tilbake.

Hilsen

Hei

Hilsen

Jeg driter i om det var deg eller ikke. Du har jo ikke skjønt en dritt ennå. DU TRENGER IKKE TRYKKE MER ENN EN FUCKINGS GANG! HØRER DU??????????????????????????????????????????

Gjest Kritikeren

Jeg driter i om det var deg eller ikke. Du har jo ikke skjønt en dritt ennå. DU TRENGER IKKE TRYKKE MER ENN EN FUCKINGS GANG! HØRER DU??????????????????????????????????????????

Hei

Poenget var at du skjelte ut feil person, ta det litt alvorlig, det går an og være litt alvorlig, humor vet du mariaflyfly humor.

Hilsen

Hei

Poenget var at du skjelte ut feil person, ta det litt alvorlig, det går an og være litt alvorlig, humor vet du mariaflyfly humor.

Hilsen

Jeg har humor så det rekker, jeg. Problemet er idioten deg som ikke skjønner bæret. Og hvis det tilfeldigvis VAR feil person jeg kjefta ut, var vedkommende i tilfellet like tett i møtta som deg, og sendte innlegget flere ganger.

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...