Gå til innhold

mobbing

Gjest blir_jeg_mobbet_ da?

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

vet ikke helt..

kanskje jeg bare ønsker litt oppvask fordi jeg har så utrolig lyst til å spørre hvorfor jeg bla valg ut.

Tror det jeg kommer til å gjøre er å slutte faktisk..å heller ta resten på privatskole etter jul..so what om det blir litt lån til skolepenger

Men før jeg drar vil jeg lese opp et brev eller noe. Hvor jeg kanskje forklarer hvordan det har påvirket meg eller noe..spørs om jeg klarer det da men men

har aldri tatt det oppgjøret.Jeg vil at skolen skal utvise noen for trakasseringe... anmelde de slik at de får det på rullebladet..

som sagt vet jeg ikke

det var en vanskelig spørsmål du stillte

bare reagerte på at du sa at en var en asosial særing om en tenkte som meg..at en ville det skulle få konsekvenser

.

Vil bare si at noen "oppvask" kommer du nok desverre ikke langt med. Ikke så lenge de er mange og du er én. Da kan de bare himle med øynene til hverandre og le enda mer bak ryggen din.. det er så trygt å være fler vet du..

Ellers var det vondt å lese innlegget ditt, skjønner til en viss grad hvordan du har det.

Alternativet til å bytte skole er å slutte helt for å jobbe istedet, og så ta videregående på et år eller som privatist et annet sted.

Håper det bedrer seg for deg, men tro meg og de andre som har nevnt det - hevn er ikke veien å gå. Du bør gjøre alt for å ha ditt på "det rene", de skjønner tydeligvis ikke alvoret uansett. Lykke til, ihvertfall!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76029-mobbing/page/2/#findComment-386592
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg mener du blir mobbet.

Synes du skal prøve å heve deg over de og prøv heller å syns synd på desse mobberne. Jeg synes det er tragisk for dem at de tror de vil gjøre seg større og bedre på en slik grusom måte. De gjør seg selv til noen skikkelige stygge mennesker som ikke akkuratt er vel noe å trakte etter. Du er et varmere og snillere menneske som ikke mobber og dermed et menneske som er verd å elskes, det er ikke dem med sin grusomme oppførsel, om de så ikke angrer og ber om ynnskyldning da. Så prøv kanskje heller og syns litt synd på de du. Hevn tror jeg ikke løser problemet.

Det blir ikke bedre dager om en syns synd på mobberne. Dagene med all den sårende mobbingen er like jævlige uansett hvordan en selv ser på mobberne.

Et mobbeoffer føler det så på kroppen, det går så dypt inn i en, dypere for hver dag, det er så forjævlig at ingen burde oppleve det. Og å synes synd på mobberne er dessverre ingen løsning. De slutter ikke å mobbe forde. Det fortsetter fordi de har satt mobbeofferet i en bås, og det skal utrolig mye til for å stoppe dem. Og for den som er offer er hver dag verre enn den første, fordi en blir mer og mer ødelagt av mobbingen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76029-mobbing/page/2/#findComment-387479
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...