Gå til innhold

FU: Fem ting du ikke klarer deg uten

Anbefalte innlegg

Bli litt personlige her da DOLere! Dersom man ser bort i fra helt essensielle ting som familie, venner, hjem osv. Hva er de fem viktigste tingene for deg i hverdagen?

Jeg er rimelig avhengig av:

1. Musikk

2. En velorganisert do ( Masse doruller, en årgang med Pondus, og den ferskensåpa de har i billigbutikken nede i gata.)

3. Litt forskjellige medisiner desverre.

4. Internett og telefon.

5. Røyk og kaffe.

Angret litt på tråden, for jeg burde kanskje tatt 50 ting siden jeg har en litt krevende livsstil, i den forstand at jeg er avhengig og stelle pent med meg selv for å ha en god dag. Men mesteparten er for min del gjordt med ovennevnte.

Hva med dere? Hvilke 5 ting er mest nødvendig i det daglige?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76033-fu-fem-ting-du-ikke-klarer-deg-uten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

9

• rufsetufsa

6

• Pappa Bjørn

5

• tigertrollet

4

Hmmm skulle til å komme med en liste, men klarte det jaggu ikke...

Vann!

Tannbørste og Solidox "Hvite tenner"

...........

Skaviseee...

Jeg tror jeg kunne klart meg lenge med disse tre tingene, jeg.

Og dyna mi! Jeg fryser mye for tida, da er det godt med ei tykk dyne...

Annonse

Høøø?Den var da nesevis...En kvinne kan ikke ha sex med kaffen...Menn derimot..?;)

Nei, du vet aldri med oss. Nå er jeg desverre i den situasjonen at jeg er trøtt og skal gå og legge meg. Det irriterer meg litt for jeg burde klart å hamre inn et siste gullkorn før dyna tok overtaket.

Så jeg kapitulerer og ønsker deg en god natt og et hyggelig besøk i RBK garderoben.

Husk å ha med gave da. Du vet de fleste vil røyke etter sex, men dersom du i din elskovsparade inkluderer Eggen blir det i minste laget. " Carlina? Huska du å ta med en par kartonga sigaretta åt meg? Det må da bli rå med en liten blås etterpå Ittj?"

Natta.

Annonse

Nei, du vet aldri med oss. Nå er jeg desverre i den situasjonen at jeg er trøtt og skal gå og legge meg. Det irriterer meg litt for jeg burde klart å hamre inn et siste gullkorn før dyna tok overtaket.

Så jeg kapitulerer og ønsker deg en god natt og et hyggelig besøk i RBK garderoben.

Husk å ha med gave da. Du vet de fleste vil røyke etter sex, men dersom du i din elskovsparade inkluderer Eggen blir det i minste laget. " Carlina? Huska du å ta med en par kartonga sigaretta åt meg? Det må da bli rå med en liten blås etterpå Ittj?"

Natta.

He he crazy bear...Natt natt..

Labbene over dyna nå da..

røyk

medisin

appelsinjuice

kaffe

internett

og detta veit eg, for eg har prøvd! det burde vært 6 ting egentlig, den siste tingen skulle da vært brødskiver med nugatti. dei 6 tinga har eg levd på i kritiske faser... men det begynner å bli lenge sia eg gikk lei av nugatti... :)

Utenom familien min og et sted å bo, må svaret bli:

røyk (foreløbig..prøver å kutte ned for så å slutte senere)

sex

PC-en og internett

musikk

og kanskje sjokolade og brus. hehe :)

Rekkefølgen ble nok litt gal.. Sex burde stått på nr en, og røyk på en delt plass med PC-en og internett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...