Åsemor Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Tyggis Tørkepapir Hårstrikk Vann Hmmf... Er vel litt simpel jeg da, som bare er avhengig av 4 ting? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 1. Leppepomade 2. Hårstrikk 3. Mobiltelefon 4. Bilen min 5. Cola 0 Siter
petter smart Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 1. Luft 2. Vann 3. Mat 4. Husvære 5. Sex At så mange tydeligvis klarer seg uten både luft, mat og drikke er jo ikke mindre enn oppsiktsvekkende. 0 Siter
Gjest Petimeter Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 1. Luft 2. Vann 3. Mat 4. Husvære 5. Sex At så mange tydeligvis klarer seg uten både luft, mat og drikke er jo ikke mindre enn oppsiktsvekkende. Tja, det sto: Dersom man ser bort fra det helt essensielle... Men luft, mat og drikke er kanskje ikke essensielt for deg? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 1. Luft 2. Vann 3. Mat 4. Husvære 5. Sex At så mange tydeligvis klarer seg uten både luft, mat og drikke er jo ikke mindre enn oppsiktsvekkende. Dere ljuger så det renner nedover her. Jeg trenger: oksygen mat vann trygghet selvrealisering sex 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Tyggis Tørkepapir Hårstrikk Vann Hmmf... Er vel litt simpel jeg da, som bare er avhengig av 4 ting? Leppestift såklart. Maxfactors Lipfinity 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Dere ljuger så det renner nedover her. Jeg trenger: oksygen mat vann trygghet selvrealisering sex Det var jo seks ting, og det går jo ikke..... 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 - PC - Mobiltelefon - ET - Røyk - Cola light Daglig, Amiga. ET? *ler* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Mobiltlf, tempurputa, tannbørsten, syltetøy og vibratoren..;o) Nei, det er kanskje ikke helt sant.. syltetøyet kan jeg klare meg uten et par dager. *s* Tannbørsten glemte jeg. En dag uten, og jeg råtner. Helt sant. Vibratoren hver dag, Tigertøs? Jeg har vel nevnt det før, et du er sexfiksert? *gliser* 0 Siter
Retz Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Daglig, Amiga. ET? *ler* Gi oss i dag vårt daglige brød.... 0 Siter
Fantasten Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Min Herre og Mester Vibratoren Tannbørsten Kosmetikk Musikk 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Gi oss i dag vårt daglige brød.... Åh, nå gikk det et lys opp for meg... *gliser* 0 Siter
Streken Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 1. Brus og røyk 2. #nattprat 3. Røyk og brus 4. #nattprat 5. Brus eller røyk (Å Gud, gi meg et liv...) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Tannbørsten glemte jeg. En dag uten, og jeg råtner. Helt sant. Vibratoren hver dag, Tigertøs? Jeg har vel nevnt det før, et du er sexfiksert? *gliser* Det der skrev jeg kun fordi jeg visste at du kom til å bemerke det! Ha! *flirer* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Det der skrev jeg kun fordi jeg visste at du kom til å bemerke det! Ha! *flirer* Pøh, det gjorde du ikke. Di superkåte megge... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Pøh, det gjorde du ikke. Di superkåte megge... Vel, men i forhold til deg så skal det jo ikke så mye til å være over gjennomsnittet når det gjelder "hjelpemidler" vaffal.. pingle! *rekker tunge* 0 Siter
Zirine Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg trenger musikk noe å engasjere meg i palmen min kaffe penn og papir 0 Siter
misjonær Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Hei! Kommer dette som eit sjokk eller... 1. Bibel 2. Bønn 3. Nattverd 4. Kristent fellesskap 5. Kaffi 0 Siter
Nyco Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Tyggis Tørkepapir Hårstrikk Vann Hmmf... Er vel litt simpel jeg da, som bare er avhengig av 4 ting? Nei, men ingen skal komme å påstå at du er storforlangendes...! ;0) *noterer: huske på å vanne Åsemor innimellom* 0 Siter
red Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Hei! Kommer dette som eit sjokk eller... 1. Bibel 2. Bønn 3. Nattverd 4. Kristent fellesskap 5. Kaffi er ikke kaffi djevelens drikk ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.