Streken Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Navn: Else, Astrid - evnt. Ellen, -jeg "ser" en E og en S. alder: 32 vitale mål: 105 - 83 - 92, kontoutskrift: http://www.kbank.no/demo/betaling/kontoutskrift_2-2.html llønnsslipp: den henger her: http://www.essay.org/ekkp/images/bildene/228.jpg Hmm... lenge siden det var skjedd no på den kontoen gitt..: 25.01.2001? Si meg, får a ikke trygd engang? Og hun handler på Rimi ser jeg? *løpe og lete etter ei brunhåra ei som ikke bruker kontoen sin og handler på Rimi.* 0 Siter
Gjest Gud i himmelen Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Hmm... lenge siden det var skjedd no på den kontoen gitt..: 25.01.2001? Si meg, får a ikke trygd engang? Og hun handler på Rimi ser jeg? *løpe og lete etter ei brunhåra ei som ikke bruker kontoen sin og handler på Rimi.* *leser listene* Hun har arvet, og har ikke behøvd å jobbe siden november i fjor. Hun handler på RIMI for å se hvordan vanlig folk har det. Men hun er klok for det! *s* 0 Siter
flisa Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg trenger musikk noe å engasjere meg i palmen min kaffe penn og papir Palmen?!?!?!?!?!?! hva bruker du den til? *ler* 0 Siter
flisa Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg trenger musikk noe å engasjere meg i palmen min kaffe penn og papir PAlmen ja......ikke Yokka-palmen.......:-) *ler mer* 0 Siter
Streken Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 *leser listene* Hun har arvet, og har ikke behøvd å jobbe siden november i fjor. Hun handler på RIMI for å se hvordan vanlig folk har det. Men hun er klok for det! *s* Jøss? Velbemidlet altså? Kom igjen: dryss henne over meg!! :-D *lukke øya, vende ansiktet mot himmern og løfte arma* 0 Siter
Gjest Gud's vikar Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jøss? Velbemidlet altså? Kom igjen: dryss henne over meg!! :-D *lukke øya, vende ansiktet mot himmern og løfte arma* Du overdriver sier'n, ta det med ro og du skal få :-) 0 Siter
Streken Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Du overdriver sier'n, ta det med ro og du skal få :-) *tålmodig* 0 Siter
Gjest Vikar'n Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 *tålmodig* *klapper på hodet* :-) 0 Siter
spirito Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 1. Kjæresten og familien 2. Internett 3. Badet 4. Mobilen 5. Senga 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 He, he! Jeg telte TI på innlegget ditt, jeg, pappa Bjørn.... Da vil jeg ha MINST like mange. 1. Do. Helt klart. Med skikkelig dopapir. 2. Såpe. I alle varianter. Til ansikt, kropp, hender, underliv, klesvask, oppvask, gulvvask... 3. Oppvasmaskin og Vaskemaskin. 4. Telefon. 5. PENGER! + Pass og p-piller... 0 Siter
Zirine Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 PAlmen ja......ikke Yokka-palmen.......:-) *ler mer* Så du trodde jeg var avhengig av en palme? Jaja 0 Siter
Gjest solslikker Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 1. Bøker 2. PC 3. Røyk 4. Bil 5. Kaffe I nevnte rekkefølge. Jobb og penger Familie og elskerrinne Bil og utfordringer Sex og sengeliv Venner og gudinner 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.