Gå til innhold

Overraske sin kjære.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kremt...det skulle være idag ikke ida......

Blowjob i entreen når han kommer hjem? Med følgende lett og "sexy" middag? Også inn på et ferdig pynta og dekorert soverom? Nytt sengetøy, gardinene trukket for, masse telys, olje og soft musikk (Kitaro - "Kokoro"!!)?

Fy søren.. ønsker meg dame jeg... *sukk*

Blowjob i entreen når han kommer hjem? Med følgende lett og "sexy" middag? Også inn på et ferdig pynta og dekorert soverom? Nytt sengetøy, gardinene trukket for, masse telys, olje og soft musikk (Kitaro - "Kokoro"!!)?

Fy søren.. ønsker meg dame jeg... *sukk*

He he, ønsketenkning! Sånt skjer aldri når man er i et forhold....desverre får jeg vel si;0)

Annonse

Hva skjer ikke når man er i et forhold? Overraskelser når man kommer hjem? Får seg dame? "Kokoro"? *skjønner ikke helt.. treg!*

sorry, var litt uklar der ja! Det jeg mente var at den situasjonen du så vakkert skisserte opp aldri skjer med noen som er i et fast forhold, derfor må du ikke ønske deg dame, du har det nok nesten bedre uten! See...?

;0)

sorry, var litt uklar der ja! Det jeg mente var at den situasjonen du så vakkert skisserte opp aldri skjer med noen som er i et fast forhold, derfor må du ikke ønske deg dame, du har det nok nesten bedre uten! See...?

;0)

Jeg vil ha fast dame OG sånne overraskelser! Du mener jeg må velge? Den blir tøff...

Jeg vil ha fast dame OG sånne overraskelser! Du mener jeg må velge? Den blir tøff...

Ja altså, sånn er det bare! De damene som har den type overraskelser på lur, vil ikke menn bli fast sammen med, fordi de vil ha kjærester som er "uskyldige og ordentlige" ....(ikke det minste bitter nå altså, bare så det er sagt..:0)

Ja altså, sånn er det bare! De damene som har den type overraskelser på lur, vil ikke menn bli fast sammen med, fordi de vil ha kjærester som er "uskyldige og ordentlige" ....(ikke det minste bitter nå altså, bare så det er sagt..:0)

Ikke kjæresten min tydeligvis ;)

Annonse

rå og rå .. Bare syns sånne overraskelser er digg da. Har vel ikke gjort det i gangen, men.. eh..ja, vi lar være å si mere nå, tror jeg :)

hmmm, ja kanskje jeg burde trå til litt mer i heimen jeg og..vet om en som hadde blitt _veldig_overrasket hadde jeg gjort noe sånt!*gliser*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...