Gå til innhold

FU: Hva slags humor har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

5

• Carlina

3

• mariaflyfly

2

• silo

2

Mest aktive i denne tråden

Du har:

Svart/engelsk/ironisk humor.

Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt.

Det stemmer godt. MP og Absolutt fabelaktig er favorittene:-)

Du har:

Svart/engelsk/ironisk humor.

Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt.

Det stemmer godt. MP og Absolutt fabelaktig er favorittene:-)

Samme her og det stemmer bra :-)

Annonse

"Svart/engelsk/ironisk humor.

Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt."

Tja.. liker ikke Monty Python. Ikke Sorte Orm heller. Mr. Bean er OK. De andre kjenner jeg ikke til - bortsett fra Ally McBeal. Og det ser jeg ikke på.

Hmm.. lurer på hvor jeg svarte feil egentlig..?

Gjest princessa

Du har ikke humor,- i høyden dårlig humor. Du liker antakelig "Pantertanter", og diverse ettermiddagsserier på TVNorge av mindre god kvalitet.

Pantertanter og ettermiddagsseriene på TV norge, det kan jeg ikke nekte på faller i min smak.... Jeg er uenig med dette "dårlig/ingen humor" tullet - "spesiell" er bedre!

"Svart/engelsk/ironisk humor.

Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt."

Tja.. liker ikke Monty Python. Ikke Sorte Orm heller. Mr. Bean er OK. De andre kjenner jeg ikke til - bortsett fra Ally McBeal. Og det ser jeg ikke på.

Hmm.. lurer på hvor jeg svarte feil egentlig..?

Fnys! Det var dette svaret jeg skulle fått på testen! Bortsett fra Ally McBeal da, som er umorsomt. Hvorfor? Hvorfor?

Annonse

lina1365380363

Halloisen!

Jeg synes han typen i "Torsdagslubben( han med mest crazye kommentarer)kommer IKKE på hva han heter.......er morsom.

Så liker jeg komi innslagene til Trond Viggo Torgeresen.....,...

tilslutt Trond Kirkevaag, i alle cracy situasjoner........

dette bl. mange flere.

Her har jeg bare nevnt noen Norske.

Hilsen Coladrikkende............

Halloisen!

Jeg synes han typen i "Torsdagslubben( han med mest crazye kommentarer)kommer IKKE på hva han heter.......er morsom.

Så liker jeg komi innslagene til Trond Viggo Torgeresen.....,...

tilslutt Trond Kirkevaag, i alle cracy situasjoner........

dette bl. mange flere.

Her har jeg bare nevnt noen Norske.

Hilsen Coladrikkende............

Han heter Otto Jespersen hvis du fortsatt lurer...

Svada-humor.

Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven.

Ha ha...

Jeg juksa ikke, men det var jo mange steder det var to alternativer som passa bra, så nå tok jeg det andre. Ikke søren om jeg går med på at jeg har tiss og bæsj-humor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...