Gå til innhold

FU: Hva slags humor har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

5

• Carlina

3

• mariaflyfly

2

• silo

2

Mest aktive i denne tråden

Ikke engang SDD får tiss og bæsj-humor...

Jeg kan UMULIG være den eneste dolern!!

*tar testen omigjen*

Jeg fikk det samme som deg jeg. Det kan ikke stemme, jeg har mer sarkastisk humor. Pyton har jeg aldri lest, og jeg ser aldri på Herodes Falsk.

Annonse

Annonse

Du har:

Svart/engelsk/ironisk humor.

Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt.

Det stemmer jo...Black Adder er helten min!!

=o)

Du har ikke humor,- i høyden dårlig humor. Du liker antakelig "Pantertanter", og diverse ettermiddagsserier på TVNorge av mindre god kvalitet.

Hva er Pantertanter, forresten!

PANTERTANTEN ER FAVORITTSERIEN MIN, tilogmed før Beat for Beat.

Hvordan kan de si det er dårlig humør? Herregud..for en dårlig test!! PANTERTANTER ROCKER !!!!!!!!!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...