fresja Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Du har ikke humor,- i høyden dårlig humor. Du liker antakelig "Pantertanter", og diverse ettermiddagsserier på TVNorge av mindre god kvalitet. Hva er Pantertanter, forresten! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Ikke engang SDD får tiss og bæsj-humor... Jeg kan UMULIG være den eneste dolern!! *tar testen omigjen* Hehe 0 Siter
lina1365380363 Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Han heter Otto Jespersen hvis du fortsatt lurer... thank you! Husker det nå, når du sa det. Noen ganger står alt stille................. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Du har ikke humor,- i høyden dårlig humor. Du liker antakelig "Pantertanter", og diverse ettermiddagsserier på TVNorge av mindre god kvalitet. Hva er Pantertanter, forresten! Pantertanter -- ikke verdt å bruke 30 minutter på å finne ut!! 0 Siter
Tornerose Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Ikke engang SDD får tiss og bæsj-humor... Jeg kan UMULIG være den eneste dolern!! *tar testen omigjen* Jeg fikk det samme som deg jeg. Det kan ikke stemme, jeg har mer sarkastisk humor. Pyton har jeg aldri lest, og jeg ser aldri på Herodes Falsk. 0 Siter
Lionn Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 JackAss-humor. Du liker risikofylt, "utøvende" humor. Men du er ikke slem,- det går stort sett kun utover deg selv Feil: Jeg ER slem. 0 Siter
erin Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 "Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven". Stemmer overhodet ikke! Hater både Bård & Harald og Nissene på Låven". Fysj, noe dummere vet jeg nesten ikke.... 0 Siter
punkyB Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Du har: Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! 0 Siter
Zirine Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! Nei, du sier ikke det. 0 Siter
naiv Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Ingen humor. Ifølge de fleste på dol... hehe. 0 Siter
Carlina Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Du har: Svart/engelsk/ironisk humor. Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt. Det stemmer jo...Black Adder er helten min!! =o) 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Du har ikke humor,- i høyden dårlig humor. Du liker antakelig "Pantertanter", og diverse ettermiddagsserier på TVNorge av mindre god kvalitet. Hva er Pantertanter, forresten! PANTERTANTEN ER FAVORITTSERIEN MIN, tilogmed før Beat for Beat. Hvordan kan de si det er dårlig humør? Herregud..for en dårlig test!! PANTERTANTER ROCKER !!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Retz Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! 0 Siter
Grip Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Svart/engelsk/ironisk humor. Det var ikke mange med den karakteristikken i denne tråden. Det er altså derfor...? 0 Siter
Carlina Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Svart/engelsk/ironisk humor. Det var ikke mange med den karakteristikken i denne tråden. Det er altså derfor...? Jeg hadde den... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.