Apostrof Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Svart/engelsk/ironisk humor. Det var ikke mange med den karakteristikken i denne tråden. Det er altså derfor...? Jeg og.... 0 Siter
Grip Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg hadde den... Vi utgjør kremen. Resten liker best banaliteter og bæsj og promp. Patetisk. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Svart/engelsk/ironisk humor. Det var ikke mange med den karakteristikken i denne tråden. Det er altså derfor...? Jeg henger meg med i din kategori. Tiss og bæsj-humor har jeg aldri hatt. Ikke engang da jeg var barn. 0 Siter
Carlina Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Vi utgjør kremen. Resten liker best banaliteter og bæsj og promp. Patetisk. Jupp enig med du.. =o) 0 Siter
neuni Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 eg har visst også svadahumor og liker "bård & harald, seinfeld og nissene på låven". vel...at eg har svadahumor er nok ganske nærme sannheten, men bård & harald er eg ikkje så begeistra for, seinfeld kan eg ikkje fordra, og nissene på låven såg eg aldri. jaja. 0 Siter
monsina Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har vel det. Og så jeg som er så frøktelig glad i Black Adder. 0 Siter
Gjest metronom Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Du har: Slapstick/Bløtkakehumor. De mer sofistikerte slapstickerne liker "Helan og Halvan" og Charlie Chaplin, mens folk med standard, norsk bløtkakehumor, liker "Mot i brøstet" og "Fleksnes". Men jeg liker jo både Monty Python og Høy på pæra også, i tillegg til Viggo og Pondus. 0 Siter
yellow Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Du har: JackAss-humor. Du liker risikofylt, "utøvende" humor. Men du er ikke slem,- det går stort sett kun utover deg selv. :-) 0 Siter
Gjest Kritikeren Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Hei Jeg hadde vist svada humor jeg. Hilsen 0 Siter
Gjest Kritikeren Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Hei Jeg hadde vist svada humor jeg. Hilsen hei Hvordan kan du si at det stemmer på deg. Hilsen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 Hei Jeg hadde vist svada humor jeg. Hilsen Det skulle man faen meg ikke tro! Men du klarte i det inste å poste innlegget ditt bare en gang. ) Gratulerer. Har krampa i fingeren gitt seg? ;o) 0 Siter
kritikeren Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Det skulle man faen meg ikke tro! Men du klarte i det inste å poste innlegget ditt bare en gang. ) Gratulerer. Har krampa i fingeren gitt seg? ;o) Hei tror adminisrator har vert ute og slettet moin practical joke her, uansett det begynte bare med et uhel, en litt trasig tast. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.