Gå til innhold

VI ER GODKJENT FOR SØSKEN!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Utrolig generøs

Ser at alle andre har skrevet wow, gtarulerer bla bla bla.

Så eg tenkte at eg skulle skrive litt mer om følgende av dette.

Har ikke adoptert selv, så det er mye eg ikke vet, men eg kjenner en familie som endte opp med fire søsken og en til. (dro to eller tre ganger)

Det hele gav dem mye problemer, tilpassing, språk osv.

MEN når dere sliter som vært, tenk på alt det positive disse barna vil gi dere av gleder, både i morgen og om flere år!!

Og tenk på hvor utroliog generøse dere er som ikke skiller søskene, de er jo i famile og det er jo tragisk om de skal skilles fordi foreldrene ikke klarer å ta være på dem.

Så på veine av barna dere vil få så vil eg bare si takk, kansje virker de ikke så takknemelige når de som alle andre tennåringer midt oppe i tennårene om noen år roper at de hater dere, eller når de som søsken flest krangler så veggene holdr på å falle ned, men alt kommer til å bli bra det kan eg love og takket være dere vil de få lov til å være en familie en barn mor og far igjen:-)

Fortsetter under...

Gjest Utrolig generøs

Har ikke adoptert selv, så det er mye eg ikke vet, men eg kjenner en familie som endte opp med fire søsken og en til. (dro to eller tre ganger)

MEN når dere sliter som vært, tenk på alt det positive disse barna vil gi dere av gleder, både i morgen og om flere år!!

Og tenk på hvor utroliog generøse dere er som ikke skiller søskene, de er jo i famile og det er jo tragisk om de skal skilles fordi foreldrene ikke klarer å ta være på dem.

Så på veine av barna dere vil få så vil eg bare si takk, kansje virker de ikke så takknemelige når de som alle andre tennåringer midt oppe i tennårene om noen år roper at de hater dere, eller når de som søsken flest krangler så veggene holdr på å falle ned, men alt kommer til å bli bra det kan eg love og takket være dere vil de få lov til å være en familie en barn mor og far igjen:-)

Gjest Utrolig generøs

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...