Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lottebosse

Jeg vurderte sterkt å bytte ut hele kjøkkenet.

Det var ikke gammelt men dårlig vedlikeholdt.

Men så tok jeg heller bryet med å male hele driten og byttet ut håndtakene.

Da fikk jeg virkelig et nytt kjøkken!!!!

Jeg angrer overhode ikke og det var mange penger spart.

Det er jo ikke så kostbart ,men det er en drittjobb.

Det dyreste var faktisk alle håndtakene.

Jeg vurderte sterkt å bytte ut hele kjøkkenet.

Det var ikke gammelt men dårlig vedlikeholdt.

Men så tok jeg heller bryet med å male hele driten og byttet ut håndtakene.

Da fikk jeg virkelig et nytt kjøkken!!!!

Jeg angrer overhode ikke og det var mange penger spart.

Det er jo ikke så kostbart ,men det er en drittjobb.

Det dyreste var faktisk alle håndtakene.

Utrolig hva litt maling kan gjøre. Og jeg ser for meg at det blir litt hatjobb ja ....

Kikket på håndtak/beslag til to kommoder - med ca. 20 skuffer (minst) - jeg droppet å bytte de gitt ...... men fikk tips om at Biltema er ganske mye billigere enn de fleste andre.

Annonse

Gjest lottebosse

Utrolig hva litt maling kan gjøre. Og jeg ser for meg at det blir litt hatjobb ja ....

Kikket på håndtak/beslag til to kommoder - med ca. 20 skuffer (minst) - jeg droppet å bytte de gitt ...... men fikk tips om at Biltema er ganske mye billigere enn de fleste andre.

Ja det stemmer,men da hadde jeg alerede byttet de når endelig Biltema kom til vår by :)

Men det var faktisk de samme håndtak som som de hadde på Biltema som jeg kjøpte på Byggmakkern :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...