Gå til innhold

Strømpebukser i stooore størrelser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kulda setter inn melder behovet seg for litt tykkere strømpebukser (gjerne bomull), så man kan fortsette å bruke skjørt.

Men hvor i gampe-r$#% finner jeg tykke strømpebukser for tykke damer? Altså for oss som i tillegg til å ha lange bein, er gode og breie over rumpa, sånn at vanlige strømpebukser gjerne blir både for korte og for trange..

Tips mottas med uendelig mye takk!

Mvh desperat

Skrevet

Jeg må ty til de, "For store og gravide....men tykke er de ikke da.....

Skrevet

Jeg må ty til de, "For store og gravide....men tykke er de ikke da.....

De bruker jeg også (sukk..) som "finstrømper", og det funker greit. Men jeg mangler altså de litt tjukkere, fra 40 Denier og oppover, gjerne 70 denier.

Skrevet

De bruker jeg også (sukk..) som "finstrømper", og det funker greit. Men jeg mangler altså de litt tjukkere, fra 40 Denier og oppover, gjerne 70 denier.

Kanskje vi skulle strikke selv? :-)

Skrevet

Kanskje vi skulle strikke selv? :-)

Hehe, det skulle tatt seg ut. Jeg kan overhodet ikke strikke. Og fingerheklede strømpebukser holder kanskje ikke varmen som de bør?

Skrevet

Har du prøvd missmary.no??

Det skal jeg sjekke ut! Takk!

Skrevet

Hehe, det skulle tatt seg ut. Jeg kan overhodet ikke strikke. Og fingerheklede strømpebukser holder kanskje ikke varmen som de bør?

Joda - de sier jo at det er lufta i hullene som isolerer og varmer :-) ref. helsetrøyer....hehe

Skrevet

Joda - de sier jo at det er lufta i hullene som isolerer og varmer :-) ref. helsetrøyer....hehe

Helse i hvert høl!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...