Gjest malun Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Når kulda setter inn melder behovet seg for litt tykkere strømpebukser (gjerne bomull), så man kan fortsette å bruke skjørt. Men hvor i gampe-r$#% finner jeg tykke strømpebukser for tykke damer? Altså for oss som i tillegg til å ha lange bein, er gode og breie over rumpa, sånn at vanlige strømpebukser gjerne blir både for korte og for trange.. Tips mottas med uendelig mye takk! Mvh desperat 0 Siter
flisa Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg må ty til de, "For store og gravide....men tykke er de ikke da..... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg må ty til de, "For store og gravide....men tykke er de ikke da..... De bruker jeg også (sukk..) som "finstrømper", og det funker greit. Men jeg mangler altså de litt tjukkere, fra 40 Denier og oppover, gjerne 70 denier. 0 Siter
flisa Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 De bruker jeg også (sukk..) som "finstrømper", og det funker greit. Men jeg mangler altså de litt tjukkere, fra 40 Denier og oppover, gjerne 70 denier. Kanskje vi skulle strikke selv? :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Kanskje vi skulle strikke selv? :-) Hehe, det skulle tatt seg ut. Jeg kan overhodet ikke strikke. Og fingerheklede strømpebukser holder kanskje ikke varmen som de bør? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Har du prøvd missmary.no?? Det skal jeg sjekke ut! Takk! 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hehe, det skulle tatt seg ut. Jeg kan overhodet ikke strikke. Og fingerheklede strømpebukser holder kanskje ikke varmen som de bør? Joda - de sier jo at det er lufta i hullene som isolerer og varmer :-) ref. helsetrøyer....hehe 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Joda - de sier jo at det er lufta i hullene som isolerer og varmer :-) ref. helsetrøyer....hehe Helse i hvert høl! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.