Gå til innhold

fyll,fyll,fyll og atter fyll

Anbefalte innlegg

Gjest spagetthi

Hei.. er ei jente på snart 18 år som drikekr alt for mye.. (tror jeg)

Har vært edru ei helg sia 1 juli.. i tilegg har jeg avogtil drukket i vikene..

I helga drakk eg, i går drakk eg og i dag ska vi drikke igjen..;) jeg og noen venner..

det er virkleig ingenting og ta seg til.. så er det veldig sosialt og trivligt..;p

drikka går i alt fra 96 til peach cannei og fulle blir vi hver gang..

Er litt redd jeg kommre til og bli alkiss når jeg blir eldre jeg.. det værste er at jeg trur ikke jeg hadde klart og holt meg edru i 2 månder til sammen nå.. ikke for de jeg mååå ha alkohol, men for de vennen mine drikker og ellers hadde det blitt et utrolig ensforma liv..;(

ja, jeg veit det så aldeles ikke bra!!=( Noen her som er i samme situasjon eller??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76115-fyllfyllfyll-og-atter-fyll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Livsnyter (uten inntak av for mye alkohol;)

Jeg er nok enig med wera. Livet ditt er nok allerede ganske einsformig da. Jeg ser det selv på mine egne venner. De som har fritidsinterresser og et liv "hjemme", drikker ikke så mye som de som har det. Man trenger ikke drikke for å ha det gøy, visst du er redd for å gå glipp av moroa når vennene dine drikker og ikke du så har du et problem.

Men kanskje ting forandrer seg etter at du har blitt 18, da kan du ta lappen å vere sjåfør å således vere sosial fordet. Nå vet ikke jeg om du har en kjæreste men det forandra iallefall livet mitt. Da kunne vi finne på de morsomste ting, uten å drikke. Prøv ei helg uten å drikke da vel. Send foreldrene dine på dør (visst du bor hjemme), lag noe god mat og inviter et par venner hjem på middag, et PAR glass vin og film.Ikke så veldig orginalt men garantert kjempekoslig=)

Hilsen

Gjest ArabianStar

Åjada..

Nå har jeg vært full så å si hver helg siden i fjord på denne tida(en og annen helg edru) og i sommer tok vi helt av. Drakk fra onsdag til søndag. Hadde vi vært bare litt full, hadde det ikke gjort noe.. Men vi var jo pærings...

Men pass deg, du kan bli avhengig fortere enn du tror! Jeg begynte å roe ned da jeg plutselig fikk beskjed fra banken at kontoen min sto på minus(etter tre fyllekuler i finnland -grensebar). I tillegg til at kroppen var helt knekt.

Nå har jeg begynt å jobbe da, så det er en måned siden jeg drakk noe sist. Men neste helg skal jeg ta av, for da har jeg fri lørdags morran..

Så jeg råder deg, ro ned på drikkinga. Finn på andre ting, uansett hvor lite det er å gjøre... NOE annet finner du på...

Annonse

Hei!

Sorry...

Men når du skriver:

"Er litt redd jeg kommre til og bli alkiss når jeg blir eldre jeg.. det værste er at jeg trur ikke jeg hadde klart og holt meg edru i 2 månder til sammen nå.. "

Sikker på at du ikkje er det allerede...???

Lytt til div råd fra livsnyter og wera

Gjest papirtiger

Tror du og vennene dine har kommet inn i en ond sirkel.

Det er ikke sant at det ikke _noe_ annet å gjøre enn å drikke seg full. I såfall, så er ikke dere særlig gode venner.

Hva med å se film? Spise ute (alkohol koster myyye mer enn mat), bare snakke?

Spør om de andre vennene dine er fornøyde med hvordan tingene er nå. De syns antagelig at det er like kjedelig, men ingen tør å si i fra.

Så mye alkohol er ikke bra, SÆRLIG ikke hjembrent!! Kroppen tåler ikke slikt så bra, leveren gjør det ikke, og alkohol er fetende you know..

Lykke til

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Darkest Dream

Hei!

Sorry...

Men når du skriver:

"Er litt redd jeg kommre til og bli alkiss når jeg blir eldre jeg.. det værste er at jeg trur ikke jeg hadde klart og holt meg edru i 2 månder til sammen nå.. "

Sikker på at du ikkje er det allerede...???

Lytt til div råd fra livsnyter og wera

Sikker på at du ikke har fått en overdose religion??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...