Gå til innhold

Familiens sorte får

Anbefalte innlegg

Gjest Black Sheep
Skrevet

I en hver familie finnes et sort får som skiller seg ut fra resten av massen. Er du et sort får, eller irriterer du deg grenseløst over noen andre i nær familie som er det?

Gjest Mikkeln
Skrevet

I vår famile/slekt er det mange sorte får ;-)

Gjest glimmer
Skrevet

Det var da litt av en påstand. Mine familieforhold er såpass komplisert at ingen peker seg automatisk ut som annerledes da, siden ingen av oss er like i det hele tatt.

Gjest Balooba
Skrevet

Svaret er nei på begge spørsmål. Familiens sorte får bor såpass langt unna meg at jeg ikke gidder engasjere meg i det hele tatt.

Skrevet

Det er meg. Til endeløs irritasjon for alle de andre.

Skrevet

Vi har ikke slike i vår familie ;.)

Ikke etter slakt-tiden ihvertfall! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Før var jeg familiens sorte får. Nå er jeg familiens stolthet.

Skrevet

eg trur det stort sett må være meg som er svart sau. søstra mi har hevda seg litt i konkurransen om tittelen i det siste, men det skal godt gjerast å ta igjen mitt enorme forsprang, sjølv om ho er atskillig eldre - eller evt nettopp derfor.

Skrevet

Jeg er vel den som er nærmest et sort får, men det er det ingen som vet ;-)

Neida, jeg tror ikke vi har noen sorte får i familien jeg!

Skrevet

Jeg er vel utvilsomt den som har kommet nærmest noe sort får i min familie.

Grunnen er at jeg i min ungdom besøkte familien for lite, festet for mye i helgene, dukket en gang opp med ring i øret hvorpå en gammel tante holdt på å dø, samt at jeg ikke var så god til å ta i mot kritikk om hvor landet lå dersom jeg mente at landet ikke lå der den eldre garden mente.

Ja, lite faste forhold og når de endelig får vite om et forhold så er dama gift, gjør selvsagt ikke fårtendensene noe hvitere.

Fårtendensene har nok blitt langt mildere de siste årene, noe som utelukkende skyldes at de eldste nå er døde.

Skrevet

Det er blitt meg fortalt, et par ganger, at jeg er det sorte fåret. Og skulle jeg glemme det, er de så elskverdige å minne meg på det. Jeg forsøker, selvsagt, så godt jeg kan å leve opp til den tittelen. Til jul venter jeg å få både diplom og etparogtredve medaljer.

Skrevet

jeg er utvilsomt familiens sorte får (sort som faen)...broren min derimot..han har hvit myk ull med gull forgylte ører..en skikkelig staut lambi kar ;)

Skrevet

Det er blitt meg fortalt, et par ganger, at jeg er det sorte fåret. Og skulle jeg glemme det, er de så elskverdige å minne meg på det. Jeg forsøker, selvsagt, så godt jeg kan å leve opp til den tittelen. Til jul venter jeg å få både diplom og etparogtredve medaljer.

Du også ja? Av erfaring kan jeg si at det neppe kommer verken diplom, medaljer, gullfisker eller stjerne i boka.

Men jeg kan TEGNE noen til deg? ;-))

*nuzz*

Skrevet

Det er ikke meg! Vi har et sånt får i familien vår også, men det er nok den eldre generasjonen som anser vedkommende for å være det. Jeg bryr meg ikke.

Skrevet

Du også ja? Av erfaring kan jeg si at det neppe kommer verken diplom, medaljer, gullfisker eller stjerne i boka.

Men jeg kan TEGNE noen til deg? ;-))

*nuzz*

Med andre ord.. så får jeg da altså ikke gave i år heller!

men du som er så snill.. kan du tegne en tegning til meg? :)

Skrevet

Er det mange i familien din som karakteriserer deg på den måten, da ?

Du får finne et sted på nettet med t-skjorter/gensere med "sort får"-motiv/tekst og gå med den på familiesammenkomster, da ;-)

Skrevet

Er det mange i familien din som karakteriserer deg på den måten, da ?

Du får finne et sted på nettet med t-skjorter/gensere med "sort får"-motiv/tekst og gå med den på familiesammenkomster, da ;-)

jeg forsøkte å finne en snerten djevel drakt med horn til forrige samling..... :))))

Merkelig at jeg ikke blir innvitert til familesammenkomster mer! *lol*

Skrevet

ja en tante av meg ble det sorte får da hun ville ha mest av arven etter bestefar og beskylte onkel og hans venner for seksuelt misbruk. hun har emigrert til tyskland nå.

Skrevet

Med andre ord.. så får jeg da altså ikke gave i år heller!

men du som er så snill.. kan du tegne en tegning til meg? :)

:-)))

Jeg er egentlig veldig snill ja! Mot hvem er en annen sak.. (meg/andre)

Hva skal jeg tegne til deg da?

Fisk? Den kan du få her: >

Stjerner? Sorte får? Noe annet?

Jeg er veeeldig flink til å tegne luftballonger..!!

... og snegler: c",_@__

:-þ *zuzzzz*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...