Gå til innhold

Familiens sorte får

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er vel utvilsomt den som har kommet nærmest noe sort får i min familie.

Grunnen er at jeg i min ungdom besøkte familien for lite, festet for mye i helgene, dukket en gang opp med ring i øret hvorpå en gammel tante holdt på å dø, samt at jeg ikke var så god til å ta i mot kritikk om hvor landet lå dersom jeg mente at landet ikke lå der den eldre garden mente.

Ja, lite faste forhold og når de endelig får vite om et forhold så er dama gift, gjør selvsagt ikke fårtendensene noe hvitere.

Fårtendensene har nok blitt langt mildere de siste årene, noe som utelukkende skyldes at de eldste nå er døde.

Det er blitt meg fortalt, et par ganger, at jeg er det sorte fåret. Og skulle jeg glemme det, er de så elskverdige å minne meg på det. Jeg forsøker, selvsagt, så godt jeg kan å leve opp til den tittelen. Til jul venter jeg å få både diplom og etparogtredve medaljer.

Annonse

Det er blitt meg fortalt, et par ganger, at jeg er det sorte fåret. Og skulle jeg glemme det, er de så elskverdige å minne meg på det. Jeg forsøker, selvsagt, så godt jeg kan å leve opp til den tittelen. Til jul venter jeg å få både diplom og etparogtredve medaljer.

Du også ja? Av erfaring kan jeg si at det neppe kommer verken diplom, medaljer, gullfisker eller stjerne i boka.

Men jeg kan TEGNE noen til deg? ;-))

*nuzz*

Du også ja? Av erfaring kan jeg si at det neppe kommer verken diplom, medaljer, gullfisker eller stjerne i boka.

Men jeg kan TEGNE noen til deg? ;-))

*nuzz*

Med andre ord.. så får jeg da altså ikke gave i år heller!

men du som er så snill.. kan du tegne en tegning til meg? :)

Er det mange i familien din som karakteriserer deg på den måten, da ?

Du får finne et sted på nettet med t-skjorter/gensere med "sort får"-motiv/tekst og gå med den på familiesammenkomster, da ;-)

Er det mange i familien din som karakteriserer deg på den måten, da ?

Du får finne et sted på nettet med t-skjorter/gensere med "sort får"-motiv/tekst og gå med den på familiesammenkomster, da ;-)

jeg forsøkte å finne en snerten djevel drakt med horn til forrige samling..... :))))

Merkelig at jeg ikke blir innvitert til familesammenkomster mer! *lol*

Med andre ord.. så får jeg da altså ikke gave i år heller!

men du som er så snill.. kan du tegne en tegning til meg? :)

:-)))

Jeg er egentlig veldig snill ja! Mot hvem er en annen sak.. (meg/andre)

Hva skal jeg tegne til deg da?

Fisk? Den kan du få her: >

Stjerner? Sorte får? Noe annet?

Jeg er veeeldig flink til å tegne luftballonger..!!

... og snegler: c",_@__

:-þ *zuzzzz*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...