Gjest lottebosse Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 I vår familie er det merkelig nok ingen sorte får. Men mange grå sauer. Jeg må vell si jeg er heldig med mine foreldre som har funnet seg i mye fra min ungdomstid. De har alltid støttet meg i mine mange rare valg. Ingen av mine søsken er heller noen sorte får. Nei vi er en gjeng med grå sauer spør du meg:) 0 Siter
Nyco Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 :-))) Jeg er egentlig veldig snill ja! Mot hvem er en annen sak.. (meg/andre) Hva skal jeg tegne til deg da? Fisk? Den kan du få her: > Stjerner? Sorte får? Noe annet? Jeg er veeeldig flink til å tegne luftballonger..!! ... og snegler: c",_@__ :-þ *zuzzzz* *Gruble...prøve å tegne snegle* c",_@___ *fornøyd!* ;0) 0 Siter
Nyco Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 :-))) Jeg er egentlig veldig snill ja! Mot hvem er en annen sak.. (meg/andre) Hva skal jeg tegne til deg da? Fisk? Den kan du få her: > Stjerner? Sorte får? Noe annet? Jeg er veeeldig flink til å tegne luftballonger..!! ... og snegler: c",_@__ :-þ *zuzzzz* *Gruble...prøve å tegne snegle* c",_@___ *fornøyd!* ;0) 0 Siter
Zirine Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Nei, jeg er ikke et sort får, men jeg er yngst i søskenflokken og har banet vei for de eldste i den forstand at jeg er den som har laget rabalder, brutt grenser, tatt ubehagelige avgjørelser - og mine søsken har fulgt etter vel vitende om at de ikke trenger å ta den store støyten for dette har vært gjort før hos oss. 0 Siter
Streken Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 *Gruble...prøve å tegne snegle* c",_@___ *fornøyd!* ;0) Du må ha vært veldig fornøyd, siden du har sitti hele formiddagen og tegna.. hehe.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 :-))) Jeg er egentlig veldig snill ja! Mot hvem er en annen sak.. (meg/andre) Hva skal jeg tegne til deg da? Fisk? Den kan du få her: > Stjerner? Sorte får? Noe annet? Jeg er veeeldig flink til å tegne luftballonger..!! ... og snegler: c",_@__ :-þ *zuzzzz* Du er så snill!!!!! *klemmer flat* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 :-))) Jeg er egentlig veldig snill ja! Mot hvem er en annen sak.. (meg/andre) Hva skal jeg tegne til deg da? Fisk? Den kan du få her: > Stjerner? Sorte får? Noe annet? Jeg er veeeldig flink til å tegne luftballonger..!! ... og snegler: c",_@__ :-þ *zuzzzz* du er så snill at jeg må gi deg en klem til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.