Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes Otto Jespersen begynner å miste taket. Han har et show også i NRK1 som sist jeg så det, var pinlig dårlig. Han har fått deg for seg at noen bilder av sauer , traktorer og folk med caps fra Felleskjøpet bringer folk til latter. I min sosialgruppe begynner vi å bli litt slitne av ham. Han bruker seg opp.

Gerd-Liv Valla maner til moderasjon uti lønnsforhandlinger. Like etterpå bevilget hun sine avdelingssjefer fra 12-25% lønnsøkning (etter selv å ha ordnet sin egen lønn). Arbeidsfolket som betaler kontingenten og lønnene, skal vise moderasjon. Jeg ble en tid overrasket over sosialister, men ikke nå lengre. Når man tar bort alle svulstige honnørord om solidaritet og likhet, er det ingen som er bedre til å mele egen kake enn sosialistene. Greit å få det bekreftet.

Reaksjonene på statsbudsjettet er en selsom opplevelse. Hagen uttaler seg på vegne av det norske folk og atter en gang skal velferdsstaten raseres i følge AP. Alle som syter, er stønadsmottakere, mens de som bidrar holder kjeft. Skatte- og avgiftslettelser uteblir og det legger vi merke til Pikken Foss, vi som bidrar. Vi har ikke stemt deg inn for at du skal videreføre skinnflåingen fra AP-dagene. Hvis du ikke skjerper deg, går det dårlig. Se på gallup'en.

Dessuten kan man se ganske lett, at Man U også begynner å tape seg. Det blir Arsenal i år. Pussig forresten. Sist jeg så Arsenal var mot Leeds. Arsenal hadde ett stk. hvit mann på laget, Leeds hadde ett stk. neger. Ganske pussig. Og jeg som aldri har tiltrodd negre soccer-egenskaper.

Er du forresten klar over at du kan få en fargeprinter til 400 kroner på Rimi, omtrent det samme som en fargepatron koster?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76139-litt-forskjellig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ver det meget å gripe fatt i.

Otto: Jeg er enig med deg. Denne greia han serverer på NRK 1 har passert tarmsystemet på minst ei ku. Tygd og fordøyd flere ganger før. Torsdagsklubben på TV2 kan imidlertid more meg litt - avhengig av gjester. Et riktig godt talkshow er det - i motsetning til det klamme illeluktende spyet Trond Kirkvaag gulper opp i beste sendetid på lørdagene. "Skræmmern" er det eneste som får meg til å humre når jeg ser det programmet.

Sosialistlønninger: At fagforeningspampene er like grådige som oss andre er gammelt nytt. Forskjellen er bare at de hemligstempler lønnskravene sine, eller "unntatt offentlighet" som stemplene heter i pampeveldet. I kveld kan du dessuten se på TV at fire gamle klubbledere i Hansa har gått over til arbeidsgiversiden. Lederstillinger vet du. Penger vet du.

Statsbudsjettet: Både venstre- og høyresiden skriker som botkomne unger med fotlenke i det isbilen passerer forbi. Det betyr at budsjettet må være rimelig ansvarlig.

Premier league: Det Arsenal viste mot Leeds de første 20 minuttene forrige helg, er den beste prestasjonen i ligaens historie. ManU nyter ikke den samme respekten hos sine motstandere som før. Det vil likevel være farlig å dømme dem nord og ne - irer, engelskmenn og walisere yter sitt beste gjennom en hel sesong. De er mer robuste og ærekjære enn overbetalte homser fra Langvekkistan. Uansett: Arsenal er favoritter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76139-litt-forskjellig/#findComment-386614
Del på andre sider

Her ver det meget å gripe fatt i.

Otto: Jeg er enig med deg. Denne greia han serverer på NRK 1 har passert tarmsystemet på minst ei ku. Tygd og fordøyd flere ganger før. Torsdagsklubben på TV2 kan imidlertid more meg litt - avhengig av gjester. Et riktig godt talkshow er det - i motsetning til det klamme illeluktende spyet Trond Kirkvaag gulper opp i beste sendetid på lørdagene. "Skræmmern" er det eneste som får meg til å humre når jeg ser det programmet.

Sosialistlønninger: At fagforeningspampene er like grådige som oss andre er gammelt nytt. Forskjellen er bare at de hemligstempler lønnskravene sine, eller "unntatt offentlighet" som stemplene heter i pampeveldet. I kveld kan du dessuten se på TV at fire gamle klubbledere i Hansa har gått over til arbeidsgiversiden. Lederstillinger vet du. Penger vet du.

Statsbudsjettet: Både venstre- og høyresiden skriker som botkomne unger med fotlenke i det isbilen passerer forbi. Det betyr at budsjettet må være rimelig ansvarlig.

Premier league: Det Arsenal viste mot Leeds de første 20 minuttene forrige helg, er den beste prestasjonen i ligaens historie. ManU nyter ikke den samme respekten hos sine motstandere som før. Det vil likevel være farlig å dømme dem nord og ne - irer, engelskmenn og walisere yter sitt beste gjennom en hel sesong. De er mer robuste og ærekjære enn overbetalte homser fra Langvekkistan. Uansett: Arsenal er favoritter.

Det er interessant med din vurdering av negergutta i Gunners. Normalt vil gutter av denne typen (it's all lips) ha fordeler i idretter hvor det er behov for korte, eksplosive utfoldelser.

Hvis man kan overføre denne analogt til et fåtall kamper vs. en hel sesong, kan det ha noe for seg at elfenbengutta sprekker når vinteren melder seg og det begynner å gjøre vondt. Irer, skotter og engelskmenn har guts og står hele sesongen ut, det vet vi. Meget interessant.

Hvis gullet glipper for Arsenal etter de oppvisningene de har hatt så langt, vil jeg anse din teori som bevist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76139-litt-forskjellig/#findComment-386656
Del på andre sider

Annonse

Har du klart å si å si noe som helst negativt i samme setning som du sier neger uten at Sør har kommet inn og sutret? Også har det stått her i nesten 2 timer?

Det må være ny rekord.

Jeg har da ikke skrevet noe negativt om negre? Tvert i mot.

Det er mulig begrepet "neger" ikke er politisk korrekt, men jeg bruker det likevel. Jeg synes nemlig "svarting" er banalt, nedlatende og stygt.

Du ser sammenhengen klart, Pappa Bjørn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76139-litt-forskjellig/#findComment-386731
Del på andre sider

Otto Jespersen har vel aldri vært noe god innen humor, og han sitter nå stort sett bare å driter seg ut sammen med Thomas Giersten (som for øvrig også er jævla oppskrytt) på TV2 på torsdager, uten å klare å få meg til å trekke på smilebåndet.

Ja, Arsenal er suverene i år, og det skulle ikke forundre meg om de går igjennom hele serien uten tap. Faktisk tror jeg at de gjør det, noe som er litt surt for en Liverpool fan, men jeg må innrømme at jeg er mektig imponert over dem.

Jeg trenger nye patroner tiil printeren min, og stikker derfor snart innom Rimi en av dagene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76139-litt-forskjellig/#findComment-386756
Del på andre sider

Jeg har da ikke skrevet noe negativt om negre? Tvert i mot.

Det er mulig begrepet "neger" ikke er politisk korrekt, men jeg bruker det likevel. Jeg synes nemlig "svarting" er banalt, nedlatende og stygt.

Du ser sammenhengen klart, Pappa Bjørn?

Mente ikke det i det hele tatt jeg. Men du sier noen negative ting i innlegget ditt og du bruker ordet neger en gang. Det pleier å være nok for Sør det skjønner du. mitt svar var derfor ren sarkasme og forbløffelse over at innlegget ditt har fått stå i fred for Sør så lenge.

greia er det at om du sier: I dag ble jeg stående å se på en neger som sjonglerte. Jeg stod litt for lenge slik at jeg fikk parkeringsbot". Da vil du få et svar der du skjelles grundig ut fordi du her skylder på at det er alle mørkhudedes feil at du fikk bot. Så det var bare et lite stikk i den retningen. Ganske usaklig men også ganske gøy.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76139-litt-forskjellig/#findComment-386757
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...