Gå til innhold

Har du sett "Ocean`s eleven"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg syntes den var ekstremt oppskrytt. En action film du har sett 1000 ganger tidligere og som jeg av den grunn egentlig ikke kan fatte at så mange gode skuespillere gadd å bli med i.

De hadde det dritkult sammen på innspilling - og alle har lina opp for en oppfølger.

De hadde det dritkult sammen på innspilling - og alle har lina opp for en oppfølger.

Det er mulig, men filmen er like fullt å regne som mindre god.

Jeg får inntrykk av at folk som ser lite filmer liker den, mens vi som ser mye filmer og har vokst fra denne typen samlebåndsfilmer, finner den mindre god.

kjøpte dvd'n her om dagen men har av en eller annen grunn aldri fått sett den ferdig..den ble vel for treg.

Får vel leite den fram igjen snart etter at jeg har fått sett alle filmene jeg har lasta ned fra nett og brent, bl.a. A Beautiful Mind..DEN gleder jeg meg til å se iaffal.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...