Gå til innhold

Lag din egen negerttjener! :-)

Anbefalte innlegg

Et lite virus hadde vært noe slik at skjermen til Sør rått og brutalt ble svart. Da hadde på ideologier og teknisk rekvisita holdt`n unna oss.

Du skriver: "Et lite virus hadde vært noe slik at skjermen til Sør rått og brutalt ble svart."

Når man ikke har argumenter mot noen, så forsøker man å bringe dem i stillhet....

Du fremstår som en moden forfekter av demokrati og ytringsfrihet... *smil*

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Ulv I Faarikaal

30

• Pappa Bjørn

22

• SierDuDet

6

Du skriver: "Et lite virus hadde vært noe slik at skjermen til Sør rått og brutalt ble svart."

Når man ikke har argumenter mot noen, så forsøker man å bringe dem i stillhet....

Du fremstår som en moden forfekter av demokrati og ytringsfrihet... *smil*

Med vennlig hilsen

Neida, jeg liker deg bare ikke. Du trenger ikke legge mer i det enn det.

Neida, jeg liker deg bare ikke. Du trenger ikke legge mer i det enn det.

Hei,

Neida - jeg kan da ikke hjelpe for at du har dårlig smak! ;-)

Du står selvsagt fritt til å "ikke like meg" - jeg påpeker bare "merkverdigheten" av at du nevner nicket mitt støtt og stadig i dine innlegg, men forventer at jeg ikke skal ta del i tråden...

Med vennlig hilsen

Annonse

Ulv I Faarikaal

Et lite virus hadde vært noe slik at skjermen til Sør rått og brutalt ble svart. Da hadde på ideologier og teknisk rekvisita holdt`n unna oss.

Jeg tenkte meg noe mer dramatisk som at alle ledinger spratt ut av PC'en og kvalte han ? Litt mere Steven Spielberg ? Eller at skjermen eksploderte og glasskåra snitta han opp som salami ?

Hei,

Neida - jeg kan da ikke hjelpe for at du har dårlig smak! ;-)

Du står selvsagt fritt til å "ikke like meg" - jeg påpeker bare "merkverdigheten" av at du nevner nicket mitt støtt og stadig i dine innlegg, men forventer at jeg ikke skal ta del i tråden...

Med vennlig hilsen

Nei, greia var at vi snakket om deg, ikke til deg.

Jeg tenkte meg noe mer dramatisk som at alle ledinger spratt ut av PC'en og kvalte han ? Litt mere Steven Spielberg ? Eller at skjermen eksploderte og glasskåra snitta han opp som salami ?

Vold, vold og mer vold....

Mangel på argumenter....???? ;-)

Med vennlig hilsen

Hehe, det hadde vært litt show, det kan jeg trygt si meg enig i. er det noe vi kan fikse online?

Annonse

Og overrasker det deg at jeg besvarer innlegg om "Sør"?

Det burde ikke overraske deg....

Med vennlig hilsen

Nei, det overrasker meg ikke på noen måte. Jeg har fremdeles aldri opplevd at du ikke svarer en tråd om du har muligheten til å lage litt kvalme. At du dukker opp her også kommer derfor ikke som noe sjokk. Men det var jo lov å håpe at du hadde pungtert langt ute i skauen eller noe da....................

Neida, som sagt så liker vi deg ikke! Vold er noe som uttøves i de aller mest triste tilfellene. Du er et av de.

Jeg må innrømme at jeg ikke tar det videre "tungt" om personer som forfekter å løse uenigheter på internettet med "vold" skriver at de "ikke liker meg".....

Slike utsagn avslører nok mer av deg enn av meg.

Med vennlig hilsen

Nei, det overrasker meg ikke på noen måte. Jeg har fremdeles aldri opplevd at du ikke svarer en tråd om du har muligheten til å lage litt kvalme. At du dukker opp her også kommer derfor ikke som noe sjokk. Men det var jo lov å håpe at du hadde pungtert langt ute i skauen eller noe da....................

Jeg forfekter verken vold, dårlige ønsker eller annet negativt for mine med-DOLere... Håper du i fremtiden kan holde deg på matten, og delta i diskusjonen på en sivilisert måte.

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Bare virtuelt, selvsagt, om det har noen virkning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...