Gå til innhold

Lag din egen negerttjener! :-)

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hehe, det hadde vært litt show, det kan jeg trygt si meg enig i. er det noe vi kan fikse online?

De virtuelle sporene er for svake, protokollene er ikke laget for slikt. Så sør må fortsette å sveve rundt og spøke til stormesteren finner en grunn til å zappe han.

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Ulv I Faarikaal

30

• Pappa Bjørn

22

• SierDuDet

6

Jeg må innrømme at jeg ikke tar det videre "tungt" om personer som forfekter å løse uenigheter på internettet med "vold" skriver at de "ikke liker meg".....

Slike utsagn avslører nok mer av deg enn av meg.

Med vennlig hilsen

Jeg tror de siste 500 innleggene dine forteller utmerket godt hvorfor vi ikke liker det også.

Jeg forfekter verken vold, dårlige ønsker eller annet negativt for mine med-DOLere... Håper du i fremtiden kan holde deg på matten, og delta i diskusjonen på en sivilisert måte.

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen

Sivilisert? Du er faen meg rå. For første gang har du virkelig fått meg til å le. Sivilisert, det var jammen rette rævva.

Vær snill nå pappabjørn, det er dårlig med behandlingsplasser skjønner du :-)

adde det vært noen andre enn Sør som det var snakk om her hadde webmaster stengt greia for lenge siden.*L* Tror stort sett hele DOL med brukere, personell og tilmed annonsører er møkk lei av denne patetiske figuren.

Annonse

Sivilisert? Du er faen meg rå. For første gang har du virkelig fått meg til å le. Sivilisert, det var jammen rette rævva.

Ja, PB, "sivilisert". For eksempel, kaller jeg deg ikke "patetisk", jeg håper ikke du "punkterer i skogen" (eller i byen), jeg har aldri skrevet at jeg ønsket deg vondt av noe slag.... Ei heller engang vitset om vold.

Derimot HAR jeg anmodet deg om å moderere deg, og å holde en anstendig tone til meg (slik jeg hele tiden har holdt til deg). Videre har jeg bedt om saklige argumenter om emnet, istedet for diskusjoner (som du selv innrømmer) handler OM "Sør".

Med andre ord - "sivilisert"!

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Nei, jeg svarer selvsagt for meg selv, og har selvsagt aldri påstått noe annet (slik du insinuerer).

Med vennlig hilsen

Jeg kan -veldig- godt ta tak i -veldig- små detajer som du ytrer og forfølge dem til verdens ende. men gidder jeg det ? Nei.

Ulv I Faarikaal

Ja, PB, "sivilisert". For eksempel, kaller jeg deg ikke "patetisk", jeg håper ikke du "punkterer i skogen" (eller i byen), jeg har aldri skrevet at jeg ønsket deg vondt av noe slag.... Ei heller engang vitset om vold.

Derimot HAR jeg anmodet deg om å moderere deg, og å holde en anstendig tone til meg (slik jeg hele tiden har holdt til deg). Videre har jeg bedt om saklige argumenter om emnet, istedet for diskusjoner (som du selv innrømmer) handler OM "Sør".

Med vennlig hilsen

Du har aldri holdt en anstendig adferd til noen.

Jeg kan -veldig- godt ta tak i -veldig- små detajer som du ytrer og forfølge dem til verdens ende. men gidder jeg det ? Nei.

Ettersom jeg vitterlig ikke hadde indikert på noen som helst måte at jeg svarer for andre enn meg selv, er dette nok en avsporing fra deg.

Med vennlig hilsen

Du har aldri holdt en anstendig adferd til noen.

Jeg har gitt saklige svar på innlegg med saklige argumenter. Og jeg har tatt til motmæle når folk trekker meg inn i tråder, som så handler OM "Sør". Selvsagt

Jeg har ikke engang som en vits ønsket noe "vondt" eller dårlig for andre folk på DOL.

Derimot har du fått solide argumenter fra meg, som du vanligvis besvarer med en like solid "no comment" eller løgnaktige påstander som "Du har aldri holdt en anstendig adferd til noen.."

Med vennlig hilsen

Med vennlig hilsen

Du lar det gå sport i å være ufyselig mot andre. Du gjør alt du kan for å være ekkel og gemen. Ikke forvent deg at jeg skal ta dine anstendighets oppfordringer på alvor. Dersom noen hadde lagt ut et bilde av en rød bil hadde du argumentert til krampen tok deg på at den bilen var blå.

Jeg skjønner at dette er ubehagelig for deg. Å plutselig få sin egen oppførsel mot seg selv er vist ikke trivelig.

Lar du deg såre av dette? Da kan du merke hvordan andre har hatt det når du har satt i gang.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg har gitt saklige svar på innlegg med saklige argumenter. Og jeg har tatt til motmæle når folk trekker meg inn i tråder, som så handler OM "Sør". Selvsagt

Jeg har ikke engang som en vits ønsket noe "vondt" eller dårlig for andre folk på DOL.

Derimot har du fått solide argumenter fra meg, som du vanligvis besvarer med en like solid "no comment" eller løgnaktige påstander som "Du har aldri holdt en anstendig adferd til noen.."

Med vennlig hilsen

Solide argumenter ?

Du lar det gå sport i å være ufyselig mot andre. Du gjør alt du kan for å være ekkel og gemen. Ikke forvent deg at jeg skal ta dine anstendighets oppfordringer på alvor. Dersom noen hadde lagt ut et bilde av en rød bil hadde du argumentert til krampen tok deg på at den bilen var blå.

Jeg skjønner at dette er ubehagelig for deg. Å plutselig få sin egen oppførsel mot seg selv er vist ikke trivelig.

Lar du deg såre av dette? Da kan du merke hvordan andre har hatt det når du har satt i gang.

Du skriver: "Du lar det gå sport i å være ufyselig mot andre."

Med tanke på hva du har klart å lire av deg her ikveld er vel du den siste som kan anklage andre for å være "ufyselig"....

Hvis du trenger beviser, kan du bare lese dine egne innlegg i tråden.

=====

Du skriver: "Lar du deg såre av dette?"

Nei, overhodet ikke. Hvorfor skulle jeg det? Innleggene dine sier selvsagt kun noe om deg.

Jeg håper fremdeles at du kan klare å skrive anstendige innlegg, slik jeg har skrevet til deg.

Med vennlig hilsen

Solide argumenter ?

Både argumenter og spørsmål fra meg, hvor det eneste "svaret" du har hatt har vært "ingen kommentar".

Men i denne tråden føler du åpenbart at du kan skrive OM "Sør" - inklusive (selv som vitser) vold osv....

En "artig" måte å fjerne fokus fra alle de "tomme" svarene?

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Både argumenter og spørsmål fra meg, hvor det eneste "svaret" du har hatt har vært "ingen kommentar".

Men i denne tråden føler du åpenbart at du kan skrive OM "Sør" - inklusive (selv som vitser) vold osv....

En "artig" måte å fjerne fokus fra alle de "tomme" svarene?

Med vennlig hilsen

Tomme svarene ? Forklar.

Du skriver: "Du lar det gå sport i å være ufyselig mot andre."

Med tanke på hva du har klart å lire av deg her ikveld er vel du den siste som kan anklage andre for å være "ufyselig"....

Hvis du trenger beviser, kan du bare lese dine egne innlegg i tråden.

=====

Du skriver: "Lar du deg såre av dette?"

Nei, overhodet ikke. Hvorfor skulle jeg det? Innleggene dine sier selvsagt kun noe om deg.

Jeg håper fremdeles at du kan klare å skrive anstendige innlegg, slik jeg har skrevet til deg.

Med vennlig hilsen

Neida, begrav hodet i sanden du. Du kan gjemme deg bak din saklighet så mye du orker, men det er et rent faktum at du oppfattes av svært mange som direkte ufyselig. jeg har hatt det veldig hyggelig her inne jeg og har en god tone stort sett hele veien. Greia er at du klarer virkelig å få frem det verste i folk. Det sier da virkelig litt om deg. Du har en så gjennomført ubehagelig væremåte. I stedet for å debattere i det lengste kunne du vel for en forbanna gangs skyld tatt noe til etteretning?

Men, nå er det natta så nå gidder jeg ikke leke med deg mer.

Tomme svarene ? Forklar.

Med "tomme svar" menes de innleggene hvor du f. eks. besvarer saklige spørsmål med "ingen kommentar", eller lignende.

Et annet eksempel er hvor du i denne tråden skrev: "Åja du svarer for alle ?", selv om jeg på ingen måte hadde indikert at jeg svarte for andre enn meg selv. Selvsagt.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...