Gå til innhold

Lag din egen negerttjener! :-)

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Neida, begrav hodet i sanden du. Du kan gjemme deg bak din saklighet så mye du orker, men det er et rent faktum at du oppfattes av svært mange som direkte ufyselig. jeg har hatt det veldig hyggelig her inne jeg og har en god tone stort sett hele veien. Greia er at du klarer virkelig å få frem det verste i folk. Det sier da virkelig litt om deg. Du har en så gjennomført ubehagelig væremåte. I stedet for å debattere i det lengste kunne du vel for en forbanna gangs skyld tatt noe til etteretning?

Men, nå er det natta så nå gidder jeg ikke leke med deg mer.

Natta her og.

Gjeeesssp :-)

*pusse tenner*

*klø diverse*

*åpne vindu*

*slukke lys*

*zzzzzzzzzzzzzzzzzz....*

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Ulv I Faarikaal

30

• Pappa Bjørn

22

• SierDuDet

6

Neida, begrav hodet i sanden du. Du kan gjemme deg bak din saklighet så mye du orker, men det er et rent faktum at du oppfattes av svært mange som direkte ufyselig. jeg har hatt det veldig hyggelig her inne jeg og har en god tone stort sett hele veien. Greia er at du klarer virkelig å få frem det verste i folk. Det sier da virkelig litt om deg. Du har en så gjennomført ubehagelig væremåte. I stedet for å debattere i det lengste kunne du vel for en forbanna gangs skyld tatt noe til etteretning?

Men, nå er det natta så nå gidder jeg ikke leke med deg mer.

Du skriver: "Greia er at du klarer virkelig å få frem det verste i folk."

Hva slags bortforklaring er det? Er jeg "skyld" i hva du skriver?

Jeg skylder ikke på andre - jeg er voksen nok til selv å ta ansvaret for det jeg skriver.

===

Du skriver: "I stedet for å debattere i det lengste kunne du vel for en forbanna gangs skyld tatt noe til etteretning?"

Og det gjelder ikke deg? Og min anmodning om sivilisert oppførsel fra deg?

===

Du skriver: "Men, nå er det natta så nå gidder jeg ikke leke med deg mer." rett etter du har skrevet "Du har en så gjennomført ubehagelig væremåte."...

Kanskje du bør sjekke det du skriver, Pappa Bjørn...???

Med vennlig hilsen

Gjest lis@bet

Negerbolla er vrien den..................... kan vi forandre form på den? Slik at ikke det er nødt til å være bolle?

Hva da med Vennskapskringle? Eller Orientalsk Bolle? Sambos fristelse? Nei, da får vi bråk med Sør................

Solidaritetsterte? Neida, for problemet med ord som har med vennskap og forståelse nasjoner og kulturer imellom er så vanskelige at ingen klarer å uttale dem med litt stil. Sikkert derfor det er så mange kriger.

Fant løsningen på negerbolle-navneproblemet sammen med søskenbarnet mitt forrige jul.

Jeg kaller dem negerboller, hun sjokolademus. Løsningen?

Bollemus. Så klart. :-)

Det var vel Før Sør hadde nådd komfirmasjonsalder det der. Da hadde det i løpet av EN ettermidag hett " Nye Landsmenn Ovnsrens."

Jeg kan godt presisere at det ikke alene er nicket Sør som vemmes av fremmedfrykt og rasisme. Hvis det skulle være nødvendig.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg kan godt presisere at det ikke alene er nicket Sør som vemmes av fremmedfrykt og rasisme. Hvis det skulle være nødvendig.

Du gikk nok glipp av at det var nostalgi, -gamle- fordommer og kitsj greier vi snakket om. Alt kan spøkes med.

Eller vil du at all den gamle kitsjen burde tilintetgjøres ? Da må vi ta temmelig mye, og stryke mye historie. Grunnen til at man harselerer med det er at det -er ute, og det -er- gammelt. Min 86 år gamle tante kunne huske at den gangen vi leide ut leiligheter på 50 tallet så skrev hun "ikke nordlendinger" i annonsen. Da var det vanlig, men i dag får du ikke satt inn slikt i annonser, og det er bra.

I en lokalavis kunne vi lese på 60-tallet at en "mørkhudet" besøkte en restaurant med et selskap og de andre gjestene forlangte at han skulle bortvises, med det resultat at hele selskapet ble kastet ut. Det hadde kun med hans hudfarge å gjøre. La oss håpe vi får slippe slikt i framtida, men det har skjedd, og historien skal vi lære noe av, og le av hvor dumme vi var.

Ulv I Faarikaal

...vi kaller det sjokolde-pupp .....;-)

Sjokoladepupp ja, kanskje med en rosa geletopp? Vi har jo allerede "store pupper" i pose, et slags sukkertøykliss. Men det rammer jo alle med store pupper under beltestedet :-) Nå vet jeg ikke om det skulle være komma etter pupper i forrige setning.

Gjest QuePasta

Aha !!! et rasistisk utsagn !

Moooaaahahahahahahaaa :-)))

Hva er rasistisk i det utsagnet?

Eller er du kanskje bare ute etter å "ta" noen? Da foreslår jeg at du finner et innlegg der du faktisk kan komme med et poeng - det kan da ikke være særlig vanskelig.

Ulv I Faarikaal

Hva er rasistisk i det utsagnet?

Eller er du kanskje bare ute etter å "ta" noen? Da foreslår jeg at du finner et innlegg der du faktisk kan komme med et poeng - det kan da ikke være særlig vanskelig.

Ta det med ro, sør mobber meg og jeg tar grusom hevn :-) Han bryr seg ikke om det, og det er ikke så ofte.

Annonse

Nicket sør og hans likesinnede er hovedgrunnen til fremmedfrykt og rasisme, så hvis han vemmes så jævlig over det - noe jeg selvsagt ikke tviler på - så burde han forstå at han motarbeider sin "sak" med sine hårreisende uttalelser.

Nøyaktig på samme måte som antirasiter og blitzere.

Nicket sør og hans likesinnede er hovedgrunnen til fremmedfrykt og rasisme, så hvis han vemmes så jævlig over det - noe jeg selvsagt ikke tviler på - så burde han forstå at han motarbeider sin "sak" med sine hårreisende uttalelser.

Hei,

Du skriver: "Nicket sør og hans likesinnede er hovedgrunnen til fremmedfrykt og rasisme"

*ler*

Betyr det at folk som lider av "fremmedfrykt og rasisme" ikke kan tenke selv, ettersom du gir meg "kreditten" for deres synspunkter?

Synes egentlig det er "morsomt" at folk ikke kan ta ansvar for egne synspunkter, men føler behov for denne ansvarsfraskrivelsen for sitt synspunkt.

====

Du skriver: "Nøyaktig på samme måte som antirasiter og blitzere."

Tja - det er omtrent som å skylde på jødene for nazismen. Nazister var 100% ansvarlige for nazismen, og selvsagt ikke jødene.

Med vennlig hilsen

Hei SDD. Hyggelig at du slenger deg med du og. Har igrunnen fått nok av Sør nå. Det har tydeligvis du også?*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...