Gå til innhold

au, au - jeg har rivi opp en føflekk!

Anbefalte innlegg

Gjest flisa - anonym i kveld
Skrevet

...var på handlerunde med en kollega i dag -og stod og klødde meg på ryggen - og "SKRÆTSJ" så klarte jeg å rive av meg en føflekk på ryggen! det var så vondt at jeg stivnet helt til....ekkelt...Tør ikke å se etter jeg nå.

Skikkelig skarpe negler jeg har fått da?! Min kollega lurte fælt på hva som hadde hendt, for jeg ynket meg veldig....hoppet rundt og så tulling ut.

At det går an å få så vondt! hehe - det blødde sikkert også, svineriet - men tør altså ikke se etter...

Interessant?

Næ - men synd på meg er det jo! :-)

Skrevet

Så du er en eller annen som er onanym i kveld men om ligner litt på Flisa? Bare med en føflekk mindre`

Taaaaaakaaaaaar. Vi får håpe det var en ondartet en da så du ikke kommer til å savne den.

Nei gud nå var jeg stygg!!!

Skrevet

Javel. Jeg klippa av meg en en gang. Tok tak i den med pinsett, dro opp og *klipp*.

Den kom aldri tilbake. Imponert nå?

Skrevet

Javel. Jeg klippa av meg en en gang. Tok tak i den med pinsett, dro opp og *klipp*.

*DÆVEN*...det må jeg si! :-)

Skrevet

jeg mista en føflekk en gang da jeg klemte ut en diger kvise som hadde samlet seg under føflekket. hehe..men den kom tilbake føflekken...

Skrevet

Så du er en eller annen som er onanym i kveld men om ligner litt på Flisa? Bare med en føflekk mindre`

Taaaaaakaaaaaar. Vi får håpe det var en ondartet en da så du ikke kommer til å savne den.

Nei gud nå var jeg stygg!!!

Ja, nå var du stygg! :-)

....men du var vel ikke så pen før heller!

....nei, nå var JEG stygg! :-O

:-)

Skrevet

jeg mista en føflekk en gang da jeg klemte ut en diger kvise som hadde samlet seg under føflekket. hehe..men den kom tilbake føflekken...

*...i svarte...* AU, AU - og ÆSJ! :-)

Skrevet

Ja, nå var du stygg! :-)

....men du var vel ikke så pen før heller!

....nei, nå var JEG stygg! :-O

Joda, pen har jeg vært hele tiden. Feit derimot...........................................................................................................Har jeg også vært hele tiden.*ler*

Skrevet

Joda, pen har jeg vært hele tiden. Feit derimot...........................................................................................................Har jeg også vært hele tiden.*ler*

Det var et langt innlegg. 2 spalter `a gitt!

Skrevet

Det var et langt innlegg. 2 spalter `a gitt!

Så feit er jeg da! :-)................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................det er fett det! :-).....

Skrevet

Jess, jeg gjør det samme til stadighet. En gang prøvde jeg å fullende verket, klarte nesten rive av hele men så var det stopp. Æsj!

Nå står den liksom litt ut, og kan rives litt opp i hytt og pine, men den grodde da igjen .. hehe

Gjest Hilke-mor
Skrevet

Ble det ikke et stygt arr, da?

De føflekkene jeg har fått fjernet hos legen ble det arr av, selv om legen "broderte" :-(

Skrevet

Ble det ikke et stygt arr, da?

De føflekkene jeg har fått fjernet hos legen ble det arr av, selv om legen "broderte" :-(

Ikke arr i det hele tatt. Men den var jo ikke diger heller da.

Gjest Hilke-mor
Skrevet

Har du våget å ta en titt på føflekken enda?

Nå skal jeg si deg noe som du kanskje ikke blir glad for, men det er godt ment. Jeg vil jage deg til lege! (Har alltid vært flinkere til å jage andre enn å gå selv.) En kløende føflekk KAN være et symtom på føflekk-kreft. Så gå og be fastlegen din om å fjerne den. Etter ca 3 uker vil du få vite om resultatet. Var føflekken godartet, så har du fått et lite arr og kan få lov til å bli sur på meg. Skulle føflekken være ondartet, så kan du få lov til å være takknemlig over at jeg fikk deg til å fjerne den tidsnok, før spredning.

Ikke bli søvnløs, bare bestill legetimen i dag, og ikke tenk mer på saken.

Lykke til!

Skrevet

Har du våget å ta en titt på føflekken enda?

Nå skal jeg si deg noe som du kanskje ikke blir glad for, men det er godt ment. Jeg vil jage deg til lege! (Har alltid vært flinkere til å jage andre enn å gå selv.) En kløende føflekk KAN være et symtom på føflekk-kreft. Så gå og be fastlegen din om å fjerne den. Etter ca 3 uker vil du få vite om resultatet. Var føflekken godartet, så har du fått et lite arr og kan få lov til å bli sur på meg. Skulle føflekken være ondartet, så kan du få lov til å være takknemlig over at jeg fikk deg til å fjerne den tidsnok, før spredning.

Ikke bli søvnløs, bare bestill legetimen i dag, og ikke tenk mer på saken.

Lykke til!

Det var ikke føflekken som klødde,- den bare var i veien! Men jeg skal likevel bestille time, -gjør det nå jeg!

(er ikke redd for leger)

Skrevet

Yæk!

Du fikk fram minnet om en skikkelig ekkel opplevelse, nå gitt.

Jeg hadde vært hos legen og fått en stygg føflekk fjernet fra kjeven. Jeg mener en virkelig gedigen heksesak! Den hadde i løpet av sommeren grodd til enorme proposjoner. Og så var den grå og guffen.

Så du kan tenke deg det var godt å komme hjem med et par sting der heksemerket mitt før hadde vært.

Så klødde jeg meg totalt tankeløst på kinnet noen dager etterpå. Sår som gror klør, som kjent.

Enten hadde legen gjort en dårlig jobb eller så har jeg uante krefter. Åkkesom, stingene gikk opp og et høl på størrelse med ei heksegryte viste seg. Helt særriøst, jeg kunne se inn til jekslene!

Helt sant! Ja, ijaffall viss at jeg hadde tørt å se i speilet, da!

:o)

Skrevet

Yæk!

Du fikk fram minnet om en skikkelig ekkel opplevelse, nå gitt.

Jeg hadde vært hos legen og fått en stygg føflekk fjernet fra kjeven. Jeg mener en virkelig gedigen heksesak! Den hadde i løpet av sommeren grodd til enorme proposjoner. Og så var den grå og guffen.

Så du kan tenke deg det var godt å komme hjem med et par sting der heksemerket mitt før hadde vært.

Så klødde jeg meg totalt tankeløst på kinnet noen dager etterpå. Sår som gror klør, som kjent.

Enten hadde legen gjort en dårlig jobb eller så har jeg uante krefter. Åkkesom, stingene gikk opp og et høl på størrelse med ei heksegryte viste seg. Helt særriøst, jeg kunne se inn til jekslene!

Helt sant! Ja, ijaffall viss at jeg hadde tørt å se i speilet, da!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! :-O

hold opp!......stakk du inn fingern? *bysgjerrig* :-)

jeg har forresten en liten føflekk på underarmen, og midt i den vokser et lite svart hår! JÆKK, Isj - ÆSJ!

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! :-O

hold opp!......stakk du inn fingern? *bysgjerrig* :-)

jeg har forresten en liten føflekk på underarmen, og midt i den vokser et lite svart hår! JÆKK, Isj - ÆSJ!

Stakk inn finger'n!? Erru gæær'n!?

Jeg holdt på å svime av. Måtte sette meg på dolokket, dempe lyset og titte forsiktig rundt skapet så jeg fikk et lite glimt av krateret i badespeilet.

Merkelig nok er ikke arret særlig synlig.

Har du fått noen til å se om _du_ har et krater på ryggen?

Skrevet

Stakk inn finger'n!? Erru gæær'n!?

Jeg holdt på å svime av. Måtte sette meg på dolokket, dempe lyset og titte forsiktig rundt skapet så jeg fikk et lite glimt av krateret i badespeilet.

Merkelig nok er ikke arret særlig synlig.

Har du fått noen til å se om _du_ har et krater på ryggen?

Nei, jeg har bare et lite sår med skorpe - - - ......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...