Gå til innhold

Web-side

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Noen her som har egen web-side?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja.

Forrige gang jeg la den ut i et innlegg her var det 137 surfere inne på siden på en time.

Skrevet

Ja.

Forrige gang jeg la den ut i et innlegg her var det 137 surfere inne på siden på en time.

Kan du vente deg noe annet da? Jeg har ihvertfall ikke sett en Ulv i Faarikaal før *s*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kan du vente deg noe annet da? Jeg har ihvertfall ikke sett en Ulv i Faarikaal før *s*

Velkommen skal du være :-) Er jeg ikke søt ?

Skrevet

åjada..muhaha..men den er ikke til utsyn for hvemsomhelst..vil ikke ha privatlivet, (iaffal ikke navnet) klint ut over hele DOL landskapet ;)

men med tider og stunder vil det nok komme opp en mer anonym en med diverse digitale bilder jeg har laget (og lager)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...