virgola Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er sauebonde i Grøldal. Må være bonde. Bor i hedmark 0 Siter
Gjest Tinemor Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er sauebonde i Grøldal. Haha.. er du fleksnes fan? Bor forresten på Oslo beste østkant, STOVNER..)) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Vet ikke hva hønene vil si jeg... 0 Siter
Prozak Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er pelsjeger i de dype skoger. Vel og merke med laptop og en bærbar parabol med internett oppkobling. "............." 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Haha.. er du fleksnes fan? Bor forresten på Oslo beste østkant, STOVNER..)) Hehe, du tok den, ja Ja, jeg er en veldig stor fan av godeste Marve Almar! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Er i hvert fall ikke bonde ;o) Bor i en svær by. 0 Siter
Line Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 En bondetuppe bosatt i by'n Jeg bor i et byggefelt "på landet", men det er sentralt likevel. 15 minutters kjøring inn til sentrum, tre minutter fra stranda, og tjue minutter til flyplassen 0 Siter
Tornerose Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Jeg må vel være urban jeg da, siden jeg bor i Oslo. Men egentlig er jeg fra Nordland. :-) 0 Siter
Gjest Tinemor Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Hehe, du tok den, ja Ja, jeg er en veldig stor fan av godeste Marve Almar! Ja, jeg tenkte med en gang på den lekre Grøldalsbunaden ) Vet du hvordan jeg kan få tak i en komplett samling av fleksnes fataliteter:)) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Har alltid bodd i Oslo. Så jeg er vel urban, da. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Ja, jeg tenkte med en gang på den lekre Grøldalsbunaden ) Vet du hvordan jeg kan få tak i en komplett samling av fleksnes fataliteter:)) Så vidt jeg har lest vil hele Fleksnes serien bli gitt ut på DVD etter jul. Tror den skulle komme i en samlet boks! Litt merkelig egentlig, at den gis ut _etter_ jul. Før jul - i forhold til julegaver - ville virket mer logisk. Men den skal i hvertfall komme ut på DVD om noen mnd, og jeg vet hva jeg skal løpe å kjøpe den dagen 0 Siter
Zirine Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg bor i et byggefelt "på landet", men det er sentralt likevel. 15 minutters kjøring inn til sentrum, tre minutter fra stranda, og tjue minutter til flyplassen Når jeg tenker meg om så bor jeg vitterlig ikke i byen jeg heller. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde flyttet utenfor byen *host* Jaja - alt blir større enn det jeg har vokst opp med. En bygd med knapt 80 innbyggere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.