periskop Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Er fullversjon / oppgraderingsversjon av pogramvare i realiteten samme produkt? Foranledningen til spørsmålet er at jeg "mistet" NAV 2002 (selvforskyldt). Jeg tok da opp spørsmålet om det var mulig å få oversendt produktet på ny. Til det sa avd.ledelsen nei, men jeg kunne kjøpe oppgraderingsversjonen av NAV 2003 selv om jeg ikke hadde den gamle versjonen. Senere sa en saksbehandler at jeg måtte ha fullversjonen av produktet. Da jeg refererte utsagnet fra adv.ledelsen, vedgikk han imidlertid at de to versjonene var identiske. Men prisen er altså forskjellig. Forretningsbløff mao.? Noen som kan bekrefte / avkrefte dette? 0 Siter
Gjest ingenick Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Kan ikke bekrefte/avkrefte, men her har du noe å lese på.http://www.symantec.no/region/no/press/n020925_no.html'>http://www.symantec.no/region/no/press/n020925_no.html Du kan jo også maile Norton support og spørre? Klarte ikke finne noen mailadresse, men her er Norton- Norge. http://www.symantec.no 0 Siter
citoyen Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Produktene er som regel identiske, forskjellen er at selskapene gir rabatt til personer som har betalt for en tidligere versjon av programmet. Derfor markedsføres to priser - en fullpris for nye kjøpere, og oppgradering for kunder som allerede har programmet, men i lavere versjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.