Gjest lilja Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Alt er klappet og klart! Nå seint i kveld (eller natt...) la vi siste hånd på verket: Navnene er klare! Guttenavnet fant vi for noen uker siden, men jentenavnet har vært gjenstand for høylytt diskusjon her i kråkeslottet. Det løste seg i kveld da pappa'n og jeg satt og så en film. En av de kvinnelige skuespillerne hadde nemlig akkurat det navnet som vi har vært på jakt etter... Så nå kan du bare komme, ungen vår! Alt er gjort i stand til deg... ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76202-jepp-jepp-jepp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei på deg ! Så fint da! :-) Vi har også akkurat blitt enige om navn. Dvs guttenavnet har vi vært enige om i evigheter, det er den norske versjonen av min manns engelske mellomnavn. Han heter Howard, så da blir det Håvard. (Eller som "Snø" sier: HoWar :-) ...) Jentenavnet tror jeg ikke jeg skriver her foreløbig for det er muuuulig vi ombestemmer oss. ) Det har vært en kamp å bli enige om jentenavn. Vi har helt forskjellig smak når det gjelder navn. Jeg liker enkle, ikke altfor lange navn, han liker blonder, masse blonder. Så vi snakker om at jeg f.eks kunne likt Pia, mens han ville hatt noe sånn som Veronica-Cassandra. Så da forstår du kanskje at vi har slitt litt ja! :-) Ellers, på tildelingsfronten... Det er fremdeles mange amerikanske byråer som ikke har mottatt resten av juli + august. De regner med at ny "runde" starter idag eller i morgen. På den annen side er det et byrå som faktisk har mottatt september også. Håper tildelingen deres er rett rundt hjørnet. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76202-jepp-jepp-jepp/#findComment-387142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei på deg ! Så fint da! :-) Vi har også akkurat blitt enige om navn. Dvs guttenavnet har vi vært enige om i evigheter, det er den norske versjonen av min manns engelske mellomnavn. Han heter Howard, så da blir det Håvard. (Eller som "Snø" sier: HoWar :-) ...) Jentenavnet tror jeg ikke jeg skriver her foreløbig for det er muuuulig vi ombestemmer oss. ) Det har vært en kamp å bli enige om jentenavn. Vi har helt forskjellig smak når det gjelder navn. Jeg liker enkle, ikke altfor lange navn, han liker blonder, masse blonder. Så vi snakker om at jeg f.eks kunne likt Pia, mens han ville hatt noe sånn som Veronica-Cassandra. Så da forstår du kanskje at vi har slitt litt ja! :-) Ellers, på tildelingsfronten... Det er fremdeles mange amerikanske byråer som ikke har mottatt resten av juli + august. De regner med at ny "runde" starter idag eller i morgen. På den annen side er det et byrå som faktisk har mottatt september også. Håper tildelingen deres er rett rundt hjørnet. Klem fra Veronica-Cassandra??? ;-) Hver sin smak, men det ble kanskje litt _vel_ rosemalt? Jaja, som jeg sa til pappa'n her for noen uker siden: Har ennå ikke hørt om noen som har takket nei til en tildeling fordi de ikke klarte å bli enige om navn... ) Jeg synes det gikk forferdelig tregt med USA-tildelingene denne gangen, har det vært sånn tidligere også?? Tror ikke vi kommer til å høre noe denne uka, men håper fremdeles på barn før neste helg. Klæm ifra ho 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76202-jepp-jepp-jepp/#findComment-387158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.