silo Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Huff nå har det skjedd med meg også! Har blitt hekta på "skilde Vardler" eller hva det nå heter...vært hjemme litt for lenge når jeg merker at jeg legger opp formiddagsluren til barnet mitt, så jeg får sett på denne serien.*gruble* Dette er ingen kritikk av hjemmeværende mødre bare så det er sagt! :0) 0 Siter
nalle noll Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Det forteller heller hvor kjedelig hverdagen blir av å gå hjemme:) Fulgte en stund med på gode og onde dager, men det ble også kjedelig Nå bytter jeg på og være på nett og husarbeid 0 Siter
silo Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 Det forteller heller hvor kjedelig hverdagen blir av å gå hjemme:) Fulgte en stund med på gode og onde dager, men det ble også kjedelig Nå bytter jeg på og være på nett og husarbeid Huff ja, må innrømme at jeg kjeder meg litt for tida:) Hvordan klarer du å bytte på husarbeid og netting? jeg prioriterer vekk husarbeidet til fordel for nettet jeg*s* Ja også tv da.... Apatisk hilsen fra 0 Siter
nalle noll Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Huff ja, må innrømme at jeg kjeder meg litt for tida:) Hvordan klarer du å bytte på husarbeid og netting? jeg prioriterer vekk husarbeidet til fordel for nettet jeg*s* Ja også tv da.... Apatisk hilsen fra Jeg er på nett helt til sambo nærmer seg hjem fra jobben:0) Så setter jeg effektivtiteten på full guffe, så han tror at jeg har stått på i hele dag Legger ut et par boller med ajax blomsterduft, funker som bare det hihi Gjør litt småting når det er stille på nettet da:) 0 Siter
silo Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 Jeg er på nett helt til sambo nærmer seg hjem fra jobben:0) Så setter jeg effektivtiteten på full guffe, så han tror at jeg har stått på i hele dag Legger ut et par boller med ajax blomsterduft, funker som bare det hihi Gjør litt småting når det er stille på nettet da:) Hehehe, takk for tipset! Sånn er det her også, skynder meg å klappe igjen dataen, plukke opp ungen fra gulvet og børste av henne støv og skitt når jeg hører det går i døra....:0) 0 Siter
Gjest blåtopp Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Hehehe, takk for tipset! Sånn er det her også, skynder meg å klappe igjen dataen, plukke opp ungen fra gulvet og børste av henne støv og skitt når jeg hører det går i døra....:0) Ser ikke sambo´n deres noe på telefonregninga da?Spørs om han får sjokk når regninga kommer om dere "bor" på nettet ) 0 Siter
tiliti Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Ser ikke sambo´n deres noe på telefonregninga da?Spørs om han får sjokk når regninga kommer om dere "bor" på nettet ) Adsl/kabelmodem etc er en fin oppfinnelse :-) 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Ser ikke sambo´n deres noe på telefonregninga da?Spørs om han får sjokk når regninga kommer om dere "bor" på nettet ) Hehe, vi har heldigvis adsl,( som jobben betaler) så vi har faktisk lavere telefonregninger enn noen gang...:0) 0 Siter
vin Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hehe, vi har heldigvis adsl,( som jobben betaler) så vi har faktisk lavere telefonregninger enn noen gang...:0) Hehe...telefonregningen her har ligget rundt 6000; de siste gangene .....men jobben fikser det heldigvis...enn så lenge*s* 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Hehe...telefonregningen her har ligget rundt 6000; de siste gangene .....men jobben fikser det heldigvis...enn så lenge*s* Ups! 6000 var mye...mine ligger på rundt 800 heldigvis! Det er jo mye annet som er morsommere å bruke penger på, selv om jeg er blitt ganske hekta på denne plassen:0( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.