Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff nå har det skjedd med meg også! Har blitt hekta på "skilde Vardler" eller hva det nå heter...vært hjemme litt for lenge når jeg merker at jeg legger opp formiddagsluren til barnet mitt, så jeg får sett på denne serien.*gruble* Dette er ingen kritikk av hjemmeværende mødre bare så det er sagt!

:0)

Skrevet

Det forteller heller hvor kjedelig hverdagen blir av å gå hjemme:)

Fulgte en stund med på gode og onde dager, men det ble også kjedelig

Nå bytter jeg på og være på nett og husarbeid

Skrevet

Det forteller heller hvor kjedelig hverdagen blir av å gå hjemme:)

Fulgte en stund med på gode og onde dager, men det ble også kjedelig

Nå bytter jeg på og være på nett og husarbeid

Huff ja, må innrømme at jeg kjeder meg litt for tida:) Hvordan klarer du å bytte på husarbeid og netting? jeg prioriterer vekk husarbeidet til fordel for nettet jeg*s* Ja også tv da....

Apatisk hilsen fra

Skrevet

Huff ja, må innrømme at jeg kjeder meg litt for tida:) Hvordan klarer du å bytte på husarbeid og netting? jeg prioriterer vekk husarbeidet til fordel for nettet jeg*s* Ja også tv da....

Apatisk hilsen fra

Jeg er på nett helt til sambo nærmer seg hjem fra jobben:0)

Så setter jeg effektivtiteten på full guffe, så han tror at jeg har stått på i hele dag

Legger ut et par boller med ajax blomsterduft, funker som bare det hihi

Gjør litt småting når det er stille på nettet da:)

Skrevet

Jeg er på nett helt til sambo nærmer seg hjem fra jobben:0)

Så setter jeg effektivtiteten på full guffe, så han tror at jeg har stått på i hele dag

Legger ut et par boller med ajax blomsterduft, funker som bare det hihi

Gjør litt småting når det er stille på nettet da:)

Hehehe, takk for tipset! Sånn er det her også, skynder meg å klappe igjen dataen, plukke opp ungen fra gulvet og børste av henne støv og skitt når jeg hører det går i døra....:0)

Gjest blåtopp
Skrevet

Hehehe, takk for tipset! Sånn er det her også, skynder meg å klappe igjen dataen, plukke opp ungen fra gulvet og børste av henne støv og skitt når jeg hører det går i døra....:0)

Ser ikke sambo´n deres noe på telefonregninga da?Spørs om han får sjokk når regninga kommer om dere "bor" på nettet :o)

Skrevet

Ser ikke sambo´n deres noe på telefonregninga da?Spørs om han får sjokk når regninga kommer om dere "bor" på nettet :o)

Adsl/kabelmodem etc er en fin oppfinnelse :-)

Skrevet

Hehe, vi har heldigvis adsl,( som jobben betaler) så vi har faktisk lavere telefonregninger enn noen gang...:0)

Skrevet

Hehe, vi har heldigvis adsl,( som jobben betaler) så vi har faktisk lavere telefonregninger enn noen gang...:0)

Hehe...telefonregningen her har ligget rundt 6000; de siste gangene .....men jobben fikser det heldigvis...enn så lenge*s*

Skrevet

Hehe...telefonregningen her har ligget rundt 6000; de siste gangene .....men jobben fikser det heldigvis...enn så lenge*s*

Ups! 6000 var mye...mine ligger på rundt 800 heldigvis! Det er jo mye annet som er morsommere å bruke penger på, selv om jeg er blitt ganske hekta på denne plassen:0(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...