Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerstorm

Vi har fått en liten gutt på ett år og noen få mnd. fra Colombia - fikk bildet i posten i dag. Helt perfekt!

Så nå kan vi også tittelere oss med 'mamma' og 'pappa' - og det føles helt 'sprøtt' ut!

Nå gleder jeg meg bare til å høre fra dere som ligger rett bak oss i løypa.

Klem fra en lykkelig, men litt sliten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76243-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Betty

1

• Gleder oss

1

• cilas

1

• valmue1365380326

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Sommerstorm

Gratulerer så mye, og god tur.

Såvidt jeg husker gikk det ganske fort fra tildeling av distrikt til dere fikk forespørsel om barn.

Det gikk raskt etter vi fikk distrikt, men det distriktet satt langt inne - ventet i nesten 4 mnd.

Jeg har hørt at det har blitt sagt at alle minner om ventetiden 'forsvinner som dugg for solen' når man først får tildeling. Det har jeg trodd sånn passe på, men jammen lurer jeg på om de ikke har litt rett 'gitt'...

Det er sant at det blir riktig til slutt :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76243-hurra/#findComment-387377
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...