Gå til innhold

Hjelp jeg skl arrangere fest!!

Anbefalte innlegg

Skal arrangere en overaskelses fest til en kamerat som blir 30 i desember

Trenger gode tips til hva jeg skal servere av mat, og morsomme ting og finne på.

DVS kom med tips!!

Vi blir ca 15 stk om alle kommer og jeg tenkte og ta 150 kr pr pers. 500 kr går til leie av lokaler.

Billig mat gjerne kald, eller noe varm mat som kun trenger og varmes etterpå. (lages i forveien altså)

kom med masse ideer selskaps leker osv.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76251-hjelp-jeg-skl-arrangere-fest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at sevenup foreslår reker og loff. Det er jo enkelt og godt, og jeg har et serveringsforslag dersom det blir aktuelt.

Lag langbord, trill ut bred, tjukk aluminiumsfolie på midten av bordet. Brett litt opp i kantene, og dryss rekene opp i folien hele veien bortover. Det er dekorativt, og meget praktisk og greit å få tak i reker for alle...

Anyway - god fest!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...