Gå til innhold

Hvor mye jobber du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Hvor mye overtid jobber DU?

Har sluttet å telle timer..

Teller dager i stede..

På en skala fra 1-10 hvor fornøyd er du med jobben din?

mvh

Skrevet

Jobber overtid hver dag ; i hjemmet.

Er hjemmeværende , og jobben setter jeg en ` 8 på ;o)

Skrevet

Jeg jobber ikke 100 % engang, så da kan det jo ikke bli snakk om overtid akkurat:-)

Når det gjelder trivsel osv. i jobben, vil jeg si sånn ca. nivå 9. Og glad er jeg for det.

:-)

Skrevet

Jeg jobber bare 50%, men jeg ønsker å jobbe mer, så jeg sier gladelig ja takk til alle ekstravakter som dukker opp.

Jeg trives godt på jobben, så jeg får gi en 9'er. :-)

Skrevet

Du spør og du spør.... Nå vil jeg spørre deg - hvorfor spør du så mye? Hva bruker du svarene på spørreundersøkelser til?

Skrevet

Du spør og du spør.... Nå vil jeg spørre deg - hvorfor spør du så mye? Hva bruker du svarene på spørreundersøkelser til?

Hei!

Beklager...

Men eg e vel bare nyskjerrig..

Svarene arkiverer eg....

(neida)

Skrevet

I det siste har jeg jobbet i snitt 11-12 timer i døgnet.

Jeg gir likevel en 9'er på "fornøyd-med-jobben-skalaen".

Skrevet

Nå jobber jeg ca. 50 timer i uka. Mindre enn før, men prøver å prioritere kreftene til andre ting også. Tidligere har jeg pleid å si at jeg elsker jobben min. Nå sliter jeg mer med motivasjonen og plasserer meg på en 5er

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...