Gå til innhold

blir det dumt?

Anbefalte innlegg

Gjest batteri

det har seg sån at jeg har snart vert sammen med kjæresten min i ett år.vi har bestemt at vi skal slå sammen ettårsgaven og julegaven. jeg har lyst å gi ham en selvlaget bok som jeg limer inn bilder av oss,skriver søte ting til ham osv...

men så er det sånn at for to år siden var jeg sammen med kameraten hans i 7 mndr,og jeg laget en sånn bok til ham også! jeg vet jo ikke om han jeg er sammen med nå vet om det, men viss han gjør det,tror dere at han vil tenke "jaja sånne ting gir hun jo til alle hun er sammen med så.." eller noe sånt? blir det dumt og gi en sånn til ham også?det kommer jo ikke til å stå det samme i boka da. en annen ting er at de er ikke kamerater lenger. forholdet med ham jeg har nå er anderledes en med kameraten hans, kameraten hans var egentlig en dust. jeg vet jo at jeg mener det jeg skriver i boka,er ikke noe jeg bare finner på for å gjøre han fornøyd liksom....

men selv om kjærsten min ikke vet om at kameraten også fikk en bok,så føler jeg det er litt rart og lage det samme på nytt til en annen kjæreste..det er liksom oppbrukt på en måte.særlig når det gjelder en som var kameraten hans...

huff nei jg vet ikke jeg...noen synspunkter??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76281-blir-det-dumt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med de andre. Både av den grunn at jeg tror ikke gutter generelt liker sånt, og fordi du har gjort det før. Finn på noe nytt. Tenk deg inn i hans situasjon, hva setter han mest pris på. Ikke tenk hva du selv ville likt å få.. :)

Jeg ville ikke likt å få en gave som liknet en som kjæresten min tidligere hadde gitt til en annen kjæreste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76281-blir-det-dumt/#findComment-387741
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...