Gå til innhold

Kondensfjerner i tv - hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Kondensfjerner er isopropanol eller ethanol og skal ikke gjøre skade på noe. Når den tørker helt, skal alt være borte, og det skal være trygt å slå på. Skjedde det noe med bildet i det det rant ned i tven ? For sikkerhets skyld snakker du med en tvreparatør.

Kondensfjerner er isopropanol eller ethanol og skal ikke gjøre skade på noe. Når den tørker helt, skal alt være borte, og det skal være trygt å slå på. Skjedde det noe med bildet i det det rant ned i tven ? For sikkerhets skyld snakker du med en tvreparatør.

Var desverre ikke der når det skjedde, men jeg syns jeg hørte noen mystiske sprakelyder.

Tror det går bra å slå på tv'en? Med brannslukkeapparat klar? Bor i 6. etasje.. Burde kanskje prøve det ute.

Ulv I Faarikaal

Var desverre ikke der når det skjedde, men jeg syns jeg hørte noen mystiske sprakelyder.

Tror det går bra å slå på tv'en? Med brannslukkeapparat klar? Bor i 6. etasje.. Burde kanskje prøve det ute.

Det kan ha gått bra, man bruker isopropanol å rense elektronikk med. Sprakingen kan skyldes avkjøling.

Okey :) Takk for svar, er spent på resultatet. Men tror jeg venter til herremannen er hjemme.

Det er som fårikålen sier. Kondensfjerneren har garantert fordampet. Eventuelle skader på tv-en HAR allerede skjedd. Du risikerer ikke noen NYE skader dersom du slår den på.

Men for å se positivt på det, så er tv-en din godt rustet for væromslag :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er som fårikålen sier. Kondensfjerneren har garantert fordampet. Eventuelle skader på tv-en HAR allerede skjedd. Du risikerer ikke noen NYE skader dersom du slår den på.

Men for å se positivt på det, så er tv-en din godt rustet for væromslag :)

Forklar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...