Gå til innhold

FU: Sett at du var en voksen person med makt og posisjon...

Anbefalte innlegg

Nå er jeg hunkjønn da, men får jeg også lyst til å svare?

Jeg hadde neppe hatt mye interesse for en 16-åring - ikke på noen måter i grunn. Hele tanken på sex med en 16-åring ville bydd meg fullstendig i mot.

Sånn burde alle normale mennesker reagert på det etter min mening, men dessverre ikke .. :-/

hehe - får jeg _lov_ til å svare, skulle det stå over her da *ler*

Fortsetter under...

Jeg tror at en som er forh. voksen - om enn ikke mentalt - med et kanskje svakt selvbilde - høy libido - høyt alkoholinntak kunne gjøre det.

De fleste andre ville bli smigret over oppmerksomheten - men ikke benytte seg av sjansen. Selv om det er 'easysex'.

Mange ledere - rike - fra gode familier tror de kan gjøre alt bare fordi de er den de er . Det er ganske forkastelig. Men like ille er de som lar seg imponere av slike.

Annonse

Jeg vil ikke si at jeg har makt og posisjon, fordi jeg ikke tenker slik på det. Men jeg er leder i dag og har vært leder for over 50 ansatte.

Jeg hadde ikke hatt sex med denne jenta, både fordi hun er vel ung og fordi jeg er hennes leder. Jeg ville ikke ha satt meg i en situajson hvor jeg kunne bli tatt på dette og jeg ville også ha vært redd for at hun ville ha følt seg utnyttet.

Jeg ville ha følt meg smigret, og ville nok ha tulleflørtet litt med ham. Men jeg tenner ikke på 16-åringer, og hvis han hadde regelrett prøvd seg, ville jeg ha forklart ham på en pen måte at jeg ikke var interessert.

Kom forresten til å tenke på en episode jeg opplevde på toget for noen år siden.

Det var veldig fullt der, og jeg måtte stå i gangen sammen med noen gutter i 16-års alderen. De drakk øl og spilte tøffe.

Så kom det en lang tunnel, og et par av gutta klemte seg inntil meg og tok meg på puppene og flere andre steder på kroppen, utenpå klærne. Jeg burde ha skreket opp som en jomfru i nød og gitt dem et kne i balla - men sannheten er at jeg sto helt stille og sa ingenting. Og gud hjelpe meg - jeg likte det! Jeg ble faktisk litt kåt der i mørket...... Og så var tunnelen slutt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...