jinninn Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Hvordan kan jeg finne ut hvor mye minne en pc har,når jeg ikke kan gå inn på den å sjekke? Kan det stå på noen kort i kabinettet? Det står ikke på kvitteringen jeg har fra den tid da den ble kjøpt. mvh 0 Siter
AlphaOne Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Det hender (men ikke alltid) at det står på selve brikken. 0 Siter
tiliti Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper. Litt ned på siden der står det ofte hvor mye RAM maskinen har. 0 Siter
AlphaOne Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper. Litt ned på siden der står det ofte hvor mye RAM maskinen har. tilti., hun kommer ikke inn på maskin. Derfor spør hun om det finnes noen annen metode.. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 tilti., hun kommer ikke inn på maskin. Derfor spør hun om det finnes noen annen metode.. Yo, det har sine bakdeler og "kun" dole om natten :-) *trekke seg stille og rolig tilbake* 0 Siter
AlphaOne Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Yo, det har sine bakdeler og "kun" dole om natten :-) *trekke seg stille og rolig tilbake* *trekker deg ut og frem igjen* :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hvis den ble kjøpt komplett, så kan det være en standard modell. Som f.eks Compaq DeskPro 4100 e.l. Hvis det er tilfelle kan du sansynligvis finne en liste over spesifikasjonene på produsentens webside. "..........." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.