Gå til innhold

Hvordan finne ut ,om minne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg finne ut hvor mye minne en pc har,når jeg ikke kan gå inn på den å sjekke?

Kan det stå på noen kort i kabinettet?

Det står ikke på kvitteringen jeg har fra den tid da den ble kjøpt.

mvh

Skrevet

Det hender (men ikke alltid) at det står på selve brikken.

Skrevet

Høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper. Litt ned på siden der står det ofte hvor mye RAM maskinen har.

Skrevet

Høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper. Litt ned på siden der står det ofte hvor mye RAM maskinen har.

tilti., hun kommer ikke inn på maskin. Derfor spør hun om det finnes noen annen metode..

Skrevet

tilti., hun kommer ikke inn på maskin. Derfor spør hun om det finnes noen annen metode..

Yo, det har sine bakdeler og "kun" dole om natten :-)

*trekke seg stille og rolig tilbake*

Skrevet

Yo, det har sine bakdeler og "kun" dole om natten :-)

*trekke seg stille og rolig tilbake*

*trekker deg ut og frem igjen* :-)

Skrevet

Hvis den ble kjøpt komplett, så kan det være en standard modell. Som f.eks Compaq DeskPro 4100 e.l. Hvis det er tilfelle kan du sansynligvis finne en liste over spesifikasjonene på produsentens webside.

"..........."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...