Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra nå har jeg kjøpt min første bil !!!

Da mangler jeg bare sertifikat......noen som har et for mye ? ...som jeg kan låne?

Skrevet

Jeg har lappen, men ikke bil. Kanskje vi kan byttelåne? Hvis jeg får låne bilen din en uke, får du låne lappen min en uke :o)

Skrevet

Jeg har lappen, men ikke bil. Kanskje vi kan byttelåne? Hvis jeg får låne bilen din en uke, får du låne lappen min en uke :o)

Hørtes definitivt ut som en plan !

Skrevet

jeg fikk mitt på postordre.. det er bare å bestille!!

Skrevet

jeg fikk mitt på postordre.. det er bare å bestille!!

Hor , hvor !!!!! (pese , sikle)

Skrevet

Hor , hvor !!!!! (pese , sikle)

rister kjempeflau på hodet

Skrevet

rister kjempeflau på hodet

*fniser*

jeg tror det var Ellos....!!

Skrevet

*fniser*

jeg tror det var Ellos....!!

Tror definitivt jeg skal bestille den katalogen imorgen , bruker normalt ikke å handle på postordre , men en gang må være den første.

Skrevet

Tror definitivt jeg skal bestille den katalogen imorgen , bruker normalt ikke å handle på postordre , men en gang må være den første.

de har gode tilbud!!!! :))))

Skrevet

de har gode tilbud!!!! :))))

MEN STYR UNNA KLÆRERNE!!!!!

Skrevet

MEN STYR UNNA KLÆRERNE!!!!!

jeg mente KLÆRENE!

Skrevet

jeg mente KLÆRENE!

*tigetrollet blander seg inn og hvisker*

..eller var det KLÆRNE?

*piler ut igjen*

Skrevet

*tigetrollet blander seg inn og hvisker*

..eller var det KLÆRNE?

*piler ut igjen*

*mumler et og annet*

Skrevet

Hørtes definitivt ut som en plan !

:o)

Hvor bor du da?

Skrevet

:o)

Hvor bor du da?

Vel sånn helt egentlig er det vel relativt usentralt , 5 mil utafor Harstad , i en kommune med 3000 innbyggere.

Skrevet

jeg mente KLÆRENE!

Selvfølgelig , klær kommer i så mange størrelser at det blir jo vanskelig å velge , dessuten tror jeg ikke lensmannen vil godta at jeg sier : Nei , sertfikat det har jeg ikke , men her er noen klær du kan få se istedenfor....:)

Skrevet

Vel sånn helt egentlig er det vel relativt usentralt , 5 mil utafor Harstad , i en kommune med 3000 innbyggere.

Oida...jeg bor i østfold..*sukk*

Skrevet

Oida...jeg bor i østfold..*sukk*

Ja , ja jeg får satse på postordre da. Gubben prøver å fortelle meg at det ikke går , men DOL har ALLTID rett , ikke sant ? "setter nesa i sky og fnyser av slik mangel på viten"

Skrevet

Selvfølgelig , klær kommer i så mange størrelser at det blir jo vanskelig å velge , dessuten tror jeg ikke lensmannen vil godta at jeg sier : Nei , sertfikat det har jeg ikke , men her er noen klær du kan få se istedenfor....:)

*LOL*

Skrevet

Ja , ja jeg får satse på postordre da. Gubben prøver å fortelle meg at det ikke går , men DOL har ALLTID rett , ikke sant ? "setter nesa i sky og fnyser av slik mangel på viten"

Harr'u fått lappen på Ellos eller?!?

Den slang Mamma en gang hun ble kjørt på bakfra ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...