puh Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Hurra nå har jeg kjøpt min første bil !!! Da mangler jeg bare sertifikat......noen som har et for mye ? ...som jeg kan låne? 0 Siter
spirito Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Jeg har lappen, men ikke bil. Kanskje vi kan byttelåne? Hvis jeg får låne bilen din en uke, får du låne lappen min en uke ) 0 Siter
puh Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 Jeg har lappen, men ikke bil. Kanskje vi kan byttelåne? Hvis jeg får låne bilen din en uke, får du låne lappen min en uke ) Hørtes definitivt ut som en plan ! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 jeg fikk mitt på postordre.. det er bare å bestille!! 0 Siter
puh Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 jeg fikk mitt på postordre.. det er bare å bestille!! Hor , hvor !!!!! (pese , sikle) 0 Siter
puh Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 Hor , hvor !!!!! (pese , sikle) rister kjempeflau på hodet 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 rister kjempeflau på hodet *fniser* jeg tror det var Ellos....!! 0 Siter
puh Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 *fniser* jeg tror det var Ellos....!! Tror definitivt jeg skal bestille den katalogen imorgen , bruker normalt ikke å handle på postordre , men en gang må være den første. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Tror definitivt jeg skal bestille den katalogen imorgen , bruker normalt ikke å handle på postordre , men en gang må være den første. de har gode tilbud!!!! ))) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 de har gode tilbud!!!! ))) MEN STYR UNNA KLÆRERNE!!!!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 MEN STYR UNNA KLÆRERNE!!!!! jeg mente KLÆRENE! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 jeg mente KLÆRENE! *tigetrollet blander seg inn og hvisker* ..eller var det KLÆRNE? *piler ut igjen* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 *tigetrollet blander seg inn og hvisker* ..eller var det KLÆRNE? *piler ut igjen* *mumler et og annet* 0 Siter
spirito Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Hørtes definitivt ut som en plan ! ) Hvor bor du da? 0 Siter
puh Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 ) Hvor bor du da? Vel sånn helt egentlig er det vel relativt usentralt , 5 mil utafor Harstad , i en kommune med 3000 innbyggere. 0 Siter
puh Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 jeg mente KLÆRENE! Selvfølgelig , klær kommer i så mange størrelser at det blir jo vanskelig å velge , dessuten tror jeg ikke lensmannen vil godta at jeg sier : Nei , sertfikat det har jeg ikke , men her er noen klær du kan få se istedenfor.... 0 Siter
spirito Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Vel sånn helt egentlig er det vel relativt usentralt , 5 mil utafor Harstad , i en kommune med 3000 innbyggere. Oida...jeg bor i østfold..*sukk* 0 Siter
puh Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Oida...jeg bor i østfold..*sukk* Ja , ja jeg får satse på postordre da. Gubben prøver å fortelle meg at det ikke går , men DOL har ALLTID rett , ikke sant ? "setter nesa i sky og fnyser av slik mangel på viten" 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Selvfølgelig , klær kommer i så mange størrelser at det blir jo vanskelig å velge , dessuten tror jeg ikke lensmannen vil godta at jeg sier : Nei , sertfikat det har jeg ikke , men her er noen klær du kan få se istedenfor.... *LOL* 0 Siter
spirito Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Ja , ja jeg får satse på postordre da. Gubben prøver å fortelle meg at det ikke går , men DOL har ALLTID rett , ikke sant ? "setter nesa i sky og fnyser av slik mangel på viten" Harr'u fått lappen på Ellos eller?!? Den slang Mamma en gang hun ble kjørt på bakfra ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.