Gå til innhold

Sexmuseum i USA, imponerende presentasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må jeg besørge sjøl !

He he..kan ikke akkurat kalle høyrehånda eller sjømannsbruden ivrig...siden en gang i året..

På tide å skille seg fra den kanskje?løp til afganistan og stjel..krev at de tar høyrehånda...siden det er den som er så grådig..i dobbel forstand!!

*s*

Ulv I Faarikaal

He he..kan ikke akkurat kalle høyrehånda eller sjømannsbruden ivrig...siden en gang i året..

På tide å skille seg fra den kanskje?løp til afganistan og stjel..krev at de tar høyrehånda...siden det er den som er så grådig..i dobbel forstand!!

*s*

Jeg tuller litt med deg....

Annonse

Ulv I Faarikaal

he he he....joa

Ikke ta dette personlig, men jeg kjenner flere som ikke har fått med seg mer, de har ikke greie på mannfolk for fem øre, dukker opp med de rareste framtoninger som både er slemme og dumme. Det tar dem et par månter å finne ut hva jeg kunne se på to minutter.

Ulv I Faarikaal

he he he....joa

Litt brått, men jeg fikk en telefon nettopp hvor et kvinnemenneske beklaget seg over at jeg hadde rett. Fyren er en drittsekk ! Min kompetanse på det området kom av et stalltips, fordi jeg snakka me'n i baren før hu traff'en. Sukk. Hun ble advart da han var andre steder et øyeblikk, men hjalp det ? nei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...