Ulv I Faarikaal Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 Faktisk har jeg aldri opplevd makan til responstid på en server. Jeg tror alle er opptatt av sex. 0 Siter
Carlina Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Det må jeg besørge sjøl ! He he..kan ikke akkurat kalle høyrehånda eller sjømannsbruden ivrig...siden en gang i året.. På tide å skille seg fra den kanskje?løp til afganistan og stjel..krev at de tar høyrehånda...siden det er den som er så grådig..i dobbel forstand!! *s* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 He he..kan ikke akkurat kalle høyrehånda eller sjømannsbruden ivrig...siden en gang i året.. På tide å skille seg fra den kanskje?løp til afganistan og stjel..krev at de tar høyrehånda...siden det er den som er så grådig..i dobbel forstand!! *s* Jeg tuller litt med deg.... 0 Siter
Carlina Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Jeg tuller litt med deg.... Nææhhh?? He he he.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Nææhhh?? He he he.. Har du fått med deg noe fra mora di ? 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Har du fått med deg noe fra mora di ? Hæææh????Utdyb er du snill? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Hæææh????Utdyb er du snill? Har a ikke lært deg noe ? Hvordan du skal vrikke på rompa f eks ? 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Har a ikke lært deg noe ? Hvordan du skal vrikke på rompa f eks ? he he he....joa 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 he he he....joa Ikke ta dette personlig, men jeg kjenner flere som ikke har fått med seg mer, de har ikke greie på mannfolk for fem øre, dukker opp med de rareste framtoninger som både er slemme og dumme. Det tar dem et par månter å finne ut hva jeg kunne se på to minutter. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 he he he....joa Litt brått, men jeg fikk en telefon nettopp hvor et kvinnemenneske beklaget seg over at jeg hadde rett. Fyren er en drittsekk ! Min kompetanse på det området kom av et stalltips, fordi jeg snakka me'n i baren før hu traff'en. Sukk. Hun ble advart da han var andre steder et øyeblikk, men hjalp det ? nei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.