Gå til innhold

trenger en god krimbok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om en spennende norsk krimbok hvor den første sida i boka er veldig spennende? Skal lage et bokomslag (skoleoppgave) og tenkte å skrive av 1.side fra en bok som omslag. Men da bør den stoppe spennende slik at brukeren gidder å kjøpe boka....

Skrevet

Fossums siste bok starter meget godt.. men resten av boken er litt..hm... litt et eller annet. Men som sagt den starter vidunderlig. (svarte sekunder)

Skrevet

Fossums siste bok starter meget godt.. men resten av boken er litt..hm... litt et eller annet. Men som sagt den starter vidunderlig. (svarte sekunder)

bøkene til unni lindell er fabelaktige, det samme gjelder for anne holt.

Skrevet

Henning Mankel er god!

Du har også en hel haug med gode norske krimforfattere, men ikke hør på hun under her som nevner Anne Holt. Anne Holt er trossalt ikke å regne som en av de gode norske forfatterne. Hun suger.

Skrevet

Ta en av økene til Jo Nesbø. Han skriver fantastisk godt.

Skrevet

Ta en av økene til Jo Nesbø. Han skriver fantastisk godt.

Det er mer enn jeg kan si om meg selv.

Skrevet

Alt av Karin Fossum! "Elskede Poona" var veldig bra, og nå har jeg akkurat beynt på den siste boka hennes.

Skrevet

UNNI LUNDELL!!

«Sørgekåpen»

«Drømmefangeren»

«Nattsøsteren»

Rasende spennende. Du kommer garantert til å ha med deg boka overalt – og da mener jeg overalt.

Ellers så har du jo svenske Mankell, han skriver også supert. «Brannvegg» kan anbefales.

Skrevet

"The snow in the mountains was melting and Bunny had been dead for several weeks before we came to understand the gravity of our situation."

Første setningen i Donna Tartts "The Secret History." Fantastisk bok.

Skrevet

"The snow in the mountains was melting and Bunny had been dead for several weeks before we came to understand the gravity of our situation."

Første setningen i Donna Tartts "The Secret History." Fantastisk bok.

altså. Jeg er ikke ute etter en bok å lese, men en bok hvor første sida er sinnsykt spennende.

Skrevet

Alt av Karin Fossum! "Elskede Poona" var veldig bra, og nå har jeg akkurat beynt på den siste boka hennes.

Den var dum - dum slutt!

Skrevet

Henning Mankel er god!

Du har også en hel haug med gode norske krimforfattere, men ikke hør på hun under her som nevner Anne Holt. Anne Holt er trossalt ikke å regne som en av de gode norske forfatterne. Hun suger.

HUn suger damer!

Skrevet

Den var dum - dum slutt!

Hvilken av bøkene hadde dum slutt? :o) Den jeg nevnte tittelen på eller den jeg ikke har kommet ordentlig igang med ennå? :o)

Skrevet

Hvilken av bøkene hadde dum slutt? :o) Den jeg nevnte tittelen på eller den jeg ikke har kommet ordentlig igang med ennå? :o)

"Elskede Poona" antakelig.

Jeg liker heller ikke krim med uklar oppklaring.

Skrevet

Henning Mankel er god!

Anne Holt ruler.

Skrevet

Jeg mente så klart den du skrev! hehehe - -den siste er vel Svarte sekunder? den er også rævva! :-)

Skrevet

Jeg mente så klart den du skrev! hehehe - -den siste er vel Svarte sekunder? den er også rævva! :-)

Ikke skuff meg her når da flisa! ;o) Jeg har gleda meg til å lese denne boka!

Skrevet

Ikke skuff meg her når da flisa! ;o) Jeg har gleda meg til å lese denne boka!

det er ikke jeg som skuffer,. det er Fossum-dama! :-)

Skrevet

det er ikke jeg som skuffer,. det er Fossum-dama! :-)

:op

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...