flisa Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 :op *s* Kos deg du! - Denne siste boka har i alle fall en slutt! : Nå tar jeg helga! God helg! ...jeg leser Jon Michelet's "Den frosne kvinne!" 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 det er ikke jeg som skuffer,. det er Fossum-dama! :-) begynnelsen er særdeles god... men resten suger... enig 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 begynnelsen er særdeles god... men resten suger... enig Ja, den mangler det lille man vil ha av perversiteter og råskap :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Ja, den mangler det lille man vil ha av perversiteter og råskap :-) *lol*.. PRESIS! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 *s* Kos deg du! - Denne siste boka har i alle fall en slutt! : Nå tar jeg helga! God helg! ...jeg leser Jon Michelet's "Den frosne kvinne!" God helg til deg og, flisa! ) Jon Michelet var forøvrig en skikkelig moroklump på Torsdagsklubben i går... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.