Gå til innhold

Prioriteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til lørdag er det fotballkamp. Romania - Norge. Den begynner ikke før 19.00. Krise.

Til lørdag skal jeg også i 28 års lag til en kompis, med bedre middag og det som er. Dette begynner klokken 19.00. Jeg har selvsagt allerede sagt jeg kommer.

Det her hadde ikke trengt å være noe problem dersom verten - som alle andre - liker fotball, men her er det total fotballfobi, og det finnes ingen, og da mener jeg ingen, håp i forhold til å kunne la tv stå på i bakgrunn.

Er det da feil av meg å komme klokken 21.00 i stedet?

Hva bør jeg bruke som grunn? Fotballkamp er ikke gyldig grunn med mindre jeg spiller på laget.

Skrevet

kan du ikke ha miniradio i øret? Hvis du skal komme to timer forseint bør du heller si at du er syk den dagen, da ligger du allikevel, og kan si etterpå at du faktisk så kampen. Eller så kan du overbevise verten om at det er kjempegøy med fotball. Eller ta den opp på video og ikke høre resultatet.

Skrevet

Ro ned.

Det kommer flere fotballkamper.

Du drar som planlagt og avtalt.

Selvsagt!

*hmpf*

Skrevet

"Hva bør jeg bruke som grunn? Fotballkamp er ikke gyldig grunn med mindre jeg spiller på laget"

Hva med ballgutt? Duger det?

Ellers har du min dypeste medfølelse. Jeg hadde en lignende opplevelse i juni, og det gikk veldig ut over humøret. Og psyken.

Skrevet

Nå håper jeg du tuller SDD!

Du har en ting å gjøre, og det er å møte opp kl. 19.

Du får heller ta opp kampen, gå litt tidligere hjem, og se den å video på natta. Siden han er så antifotball er det jo ikke fare for å få med seg resultatet.

Hva mannfolk lager problemer av!

Skrevet

Bare kom kl.21 og si du har forsovet deg davel....ta med en gave til verten som plaster på såret:0)

Skrevet

Gjør som en annen dame foreslår, ta opp kampen og se den om natta, eller når du står opp neste dag. Faren er jo selvsagt at du ved en glipp har hørt resultatet. Fordelen ved å ta opp, er at du kan spole over alt det kjedelige. Jeg har ofte tatt opp f.eks skiskyting som har gått på dagtid, og sett dem etter jobb.

Skrevet

Du bør selvsagt være et ekte mannfolk og si det som det er. Kos deg med kampen din, du. Hvis de er noe til venner tar de opp festen på video for deg.

Skrevet

Nå håper jeg du tuller SDD!

Du har en ting å gjøre, og det er å møte opp kl. 19.

Du får heller ta opp kampen, gå litt tidligere hjem, og se den å video på natta. Siden han er så antifotball er det jo ikke fare for å få med seg resultatet.

Hva mannfolk lager problemer av!

Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å komme 2 timer for sent, så jeg er selvsagt ikke enig med deg...

Skrevet

Du bør selvsagt være et ekte mannfolk og si det som det er. Kos deg med kampen din, du. Hvis de er noe til venner tar de opp festen på video for deg.

Endelig en som forstår meg! :)

Feste kommer jeg jo selvsagt på, jeg rekker bare ikke middagen og jeg gir da f... i maten...

Det er trossalt alkohylene som er relevant, og de får jeg jo i meg under kampen...:)

Skrevet

Gjør som en annen dame foreslår, ta opp kampen og se den om natta, eller når du står opp neste dag. Faren er jo selvsagt at du ved en glipp har hørt resultatet. Fordelen ved å ta opp, er at du kan spole over alt det kjedelige. Jeg har ofte tatt opp f.eks skiskyting som har gått på dagtid, og sett dem etter jobb.

Det er ikke et alternativ. Enten ser jeg kampen eller så ser jeg den ikke.

Jeg ser ikke en viktig match på video. Der går grensen!

Skrevet

Bare kom kl.21 og si du har forsovet deg davel....ta med en gave til verten som plaster på såret:0)

Jeg skal kjøpe gave med en kompis, så den får han uansett tidlig...

Jeg tar ikke med en gave til, der går nemlig også grensen! :)

Skrevet

Ingen dør av å ikke se en fotballkamp.

Ingen dør av å komme for sent til en middag heller.

Skrevet

"Hva bør jeg bruke som grunn? Fotballkamp er ikke gyldig grunn med mindre jeg spiller på laget"

Hva med ballgutt? Duger det?

Ellers har du min dypeste medfølelse. Jeg hadde en lignende opplevelse i juni, og det gikk veldig ut over humøret. Og psyken.

Hva gjorde du da?

Det er jo bare et 28-års lag. Hadde det vært et rundt tall, så... Dvs, så kanskje...:)

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å droppe en kjedelig kamp for å dra på fest. Du bør gjøre det samme. Du kan alltids ta den opp på video og ta med deg en liten radio så du kan høre kampen på det ene øret mens du fester. Det kan da vel ikke være så viktig å få med seg akkurat denne kampen. Hva er det med menn og fotball? Er samboeren min den eneste normale mannen her i verden? Han liker nemlig ikke å se på fotball. Jeg skal i allefall ikke gi slipp på et slikt prakteksempel.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å droppe en kjedelig kamp for å dra på fest. Du bør gjøre det samme. Du kan alltids ta den opp på video og ta med deg en liten radio så du kan høre kampen på det ene øret mens du fester. Det kan da vel ikke være så viktig å få med seg akkurat denne kampen. Hva er det med menn og fotball? Er samboeren min den eneste normale mannen her i verden? Han liker nemlig ikke å se på fotball. Jeg skal i allefall ikke gi slipp på et slikt prakteksempel.

Sjokkert!! Ser du ikke en gang på når italienerne spiller?

mvh

Skrevet

Sjokkert!! Ser du ikke en gang på når italienerne spiller?

mvh

Hva er så spesielt med italienske fotballspillere? Fotball er kjedelig. 22 menn springer etter en liten lærball. Da kan jeg komme på en haug andre ting jeg heller gjør. Det verste er jo egentlig alle disse hooligans, tenk at folk faktisk slåss og dreper pga noe så patetisk som fotball.

Skrevet

Hva er så spesielt med italienske fotballspillere? Fotball er kjedelig. 22 menn springer etter en liten lærball. Da kan jeg komme på en haug andre ting jeg heller gjør. Det verste er jo egentlig alle disse hooligans, tenk at folk faktisk slåss og dreper pga noe så patetisk som fotball.

Ment som en spøk! Da det var VM i fotball i sommer, sa jeg at jeg holdt med Italia, for å se på kampene deres..

Sønnen min gjennomskuet meg: Æsj, mamma, du er altfor gammel til å sitte og se på de der!

Følte meg med ett både gammel og nokså pervers...

mh

Skrevet

Ment som en spøk! Da det var VM i fotball i sommer, sa jeg at jeg holdt med Italia, for å se på kampene deres..

Sønnen min gjennomskuet meg: Æsj, mamma, du er altfor gammel til å sitte og se på de der!

Følte meg med ett både gammel og nokså pervers...

mh

*ler* det må i så fall være noe fantastisk flotte menn om jeg skulle orket å se på. Jeg så ikke engang Norge-Brasil for gud vet hvor mange år siden, og det går jeg enda høre. *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...