Gå til innhold

Prioriteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde du da?

Det er jo bare et 28-års lag. Hadde det vært et rundt tall, så... Dvs, så kanskje...:)

Dette gjaldt en 50-årsdag, og jeg var _helt_ sikker på at det fantes et tv tilgjengelig i festlokalet, ihvertfall i et eller annet tilstøtende rom. Jeg gikk i bursdag. Ingen tv. :-(

Så ble det og helle innpå da, vettu. Drukne sorgene, som det heter.

Skrevet

Man skal vel som det så fint hetter: Lytte til hjertet. Du må iallefall ikke finne på å se kampen på video. Spenningen er jo å se sport direkte!

Skrevet

Man skal vel som det så fint hetter: Lytte til hjertet. Du må iallefall ikke finne på å se kampen på video. Spenningen er jo å se sport direkte!

Skrevet

Dette gjaldt en 50-årsdag, og jeg var _helt_ sikker på at det fantes et tv tilgjengelig i festlokalet, ihvertfall i et eller annet tilstøtende rom. Jeg gikk i bursdag. Ingen tv. :-(

Så ble det og helle innpå da, vettu. Drukne sorgene, som det heter.

Jeg var i bryllup under Danmark - England i fotball VM nå. I kirka!

Det var et helvete, og vi var ikke få som løp ut og tok en rask tlf samtale for å få resultatet, når paret endelig var gift :)

Skrevet

Nettopp!

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å droppe en kjedelig kamp for å dra på fest. Du bør gjøre det samme. Du kan alltids ta den opp på video og ta med deg en liten radio så du kan høre kampen på det ene øret mens du fester. Det kan da vel ikke være så viktig å få med seg akkurat denne kampen. Hva er det med menn og fotball? Er samboeren min den eneste normale mannen her i verden? Han liker nemlig ikke å se på fotball. Jeg skal i allefall ikke gi slipp på et slikt prakteksempel.

Jeg vil ikke si at det er videre normalt, og typen din vil garantert komme ut av skapet en gang.

Det er nok bare et tidsspørsmål.

Skrevet

Fotball foran alt. Enkelt og greit.

Jupp, steiker meg en grandis og heller i meg øl mens de andre spiser middag, og så kommer jeg god og beruset to timer for sent.

Skrevet

Video...?

Ellers får du bli akutt "syk og svak og dårlig bak"...:-)

Skrevet

Jupp, steiker meg en grandis og heller i meg øl mens de andre spiser middag, og så kommer jeg god og beruset to timer for sent.

Det er gutten sin det.

Skrevet

Jeg vil ikke si at det er videre normalt, og typen din vil garantert komme ut av skapet en gang.

Det er nok bare et tidsspørsmål.

Det er mulig det, men den tid den sorg. Men han er tross alt 33 år, så det skal vel litt før han forandrer mening. Det er uansett ingen krise, da blir han bare forvist til TV'en på soverommet, _jeg_ vil nemlig ikke se på fotball.

Skrevet

Video...?

Ellers får du bli akutt "syk og svak og dårlig bak"...:-)

Nei, er du gal. Jeg vil jo på festen, jeg tenkte bare å drite i middagen.

Akutt sykdom er dårlig deal når jeg dukker opp 10 min etter at dommern blåser av, full og fin :)

Skrevet

Det er mulig det, men den tid den sorg. Men han er tross alt 33 år, så det skal vel litt før han forandrer mening. Det er uansett ingen krise, da blir han bare forvist til TV'en på soverommet, _jeg_ vil nemlig ikke se på fotball.

Jeg tenkte selvsagt på homseskapet.

Gutter som ikke ser fotball er homser!

Skrevet

Jeg var i bryllup under Danmark - England i fotball VM nå. I kirka!

Det var et helvete, og vi var ikke få som løp ut og tok en rask tlf samtale for å få resultatet, når paret endelig var gift :)

Akkurat _den_ hendelsen husker jeg!

*Humre*

Skrevet

Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å komme 2 timer for sent, så jeg er selvsagt ikke enig med deg...

Ert, ert!

Skjønte det da (at du hadde bestemt deg)!

Men du spurte.

Ha en hyggelig fest forresten!

Skrevet

Hva er så spesielt med italienske fotballspillere? Fotball er kjedelig. 22 menn springer etter en liten lærball. Da kan jeg komme på en haug andre ting jeg heller gjør. Det verste er jo egentlig alle disse hooligans, tenk at folk faktisk slåss og dreper pga noe så patetisk som fotball.

Har du sett de da? De er jo bare deilige!

DET er en meget god grunn til å se fotball. Mange deilige mannfolk.

Skrevet

Ta opp kampen, så drikker du bare Red Bull hele kvelden, og ser på kampen når du kommer hjem! :-)

Skrevet

Ta opp kampen, så drikker du bare Red Bull hele kvelden, og ser på kampen når du kommer hjem! :-)

Det er bestemt. Jeg kommer to timer for sent. Vi er tre stk som er så fornuftige at vi gjør det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...