SierDuDet Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8286868 Dette kunne jeg sagt i går. Hvor ofte ser vi nordmenn som dreper/skader noen med kniv? 0 Siter
MaikenK Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg synes det ofte er nordmenn som dreper/skader med kniv. 0 Siter
Gjest santana Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Begynn å abonnere på en lokalavis for et utvalg av bygde-Norge.. knivstikking begått av nordmenn skjer stadig vekk rundtomkring. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Og hvor ofte er det at du er nødt til å fyre opp under det? 0 Siter
Prozak Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg synes det ofte er nordmenn som dreper/skader med kniv. Mulig det, men alt tyder desverre på at enkelte folk fra andre deler av verden har et mer verdagslig forhold til det å bruke kniv i en krangel. ".............." 0 Siter
Gjest lottebosse Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Og hvor ofte er det at du er nødt til å fyre opp under det? Vet du jeg synes det er fint at dette ikke blir glemt. Jeg har selv mistet et kjært familiemedlem på samme måten. I april fikk vi en telefon om at min manns fetter var knivstukket og drept. Den første tanken som slo meg var at dette måtte være en utlending og jeg tenkte at dette var stygt tenkt av meg. Å dømme folk slik. To timer etter fikk vi det bekreftet. Det var fire gutter av utenlansk opprinnelse. De har i bunn og grunn veldig liten respekt for en annen manns liv! 0 Siter
Sør Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Vet du jeg synes det er fint at dette ikke blir glemt. Jeg har selv mistet et kjært familiemedlem på samme måten. I april fikk vi en telefon om at min manns fetter var knivstukket og drept. Den første tanken som slo meg var at dette måtte være en utlending og jeg tenkte at dette var stygt tenkt av meg. Å dømme folk slik. To timer etter fikk vi det bekreftet. Det var fire gutter av utenlansk opprinnelse. De har i bunn og grunn veldig liten respekt for en annen manns liv! Du skriver: "De har i bunn og grunn veldig liten respekt for en annen manns liv!" Hvem er "de"? Når mistet de retten til å bli betraktet som individer? Med tanke på at det var nordmenn som voldtok og drepte i Baneheia, vil du derfor påstå at vi nordmenn har enda mindre respekt for barns liv? Eller gjelder slike generaliseringer kun for folk med mørk hud? Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Mulig det, men alt tyder desverre på at enkelte folk fra andre deler av verden har et mer verdagslig forhold til det å bruke kniv i en krangel. ".............." Hei, Du skriver: "at enkelte folk fra andre deler av verden" Enkelte folk fra Norge har..... Du vet, Prozak, de er INDIVIDER selv om de har mørk hud... *rister på hodet* 0 Siter
Gjest lottebosse Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Du skriver: "De har i bunn og grunn veldig liten respekt for en annen manns liv!" Hvem er "de"? Når mistet de retten til å bli betraktet som individer? Med tanke på at det var nordmenn som voldtok og drepte i Baneheia, vil du derfor påstå at vi nordmenn har enda mindre respekt for barns liv? Eller gjelder slike generaliseringer kun for folk med mørk hud? Med vennlig hilsen Jeg skal snakke med deg når du selv får erfare det i ditt eget liv!!! Jeg blir helt kvalm av å lese dine "gode" argumenter om hvorfor man ikke skal tenke stygt om andre folkslag. Når du en dag får selv erfare det så skal jeg ta deg seriøst. Og utifra dine tidligere innlegg så har jeg forstått at du ikke har det. Vi har våre avskum her i Norge også og det er for meg like jævli å tenke på at noen kan gjøre et barn så mye vondt. 0 Siter
Streken Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Du skriver: "De har i bunn og grunn veldig liten respekt for en annen manns liv!" Hvem er "de"? Når mistet de retten til å bli betraktet som individer? Med tanke på at det var nordmenn som voldtok og drepte i Baneheia, vil du derfor påstå at vi nordmenn har enda mindre respekt for barns liv? Eller gjelder slike generaliseringer kun for folk med mørk hud? Med vennlig hilsen Benekter du at "våre nye landsmenn" oftere tyr til f.eks. kniv ved konflikter? 0 Siter
Gjest lottebosse Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hei, Du skriver: "at enkelte folk fra andre deler av verden" Enkelte folk fra Norge har..... Du vet, Prozak, de er INDIVIDER selv om de har mørk hud... *rister på hodet* Noen kommer fra land hvor den enkleste løsningen er å trekke en kniv. De er oppdratt til det,det er forhåpentligvis ikke du? Men med den innntegreringen som vi har så er det jo det norske folk som skal tillpasse seg dems kultur! 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Du skriver: "De har i bunn og grunn veldig liten respekt for en annen manns liv!" Hvem er "de"? Når mistet de retten til å bli betraktet som individer? Med tanke på at det var nordmenn som voldtok og drepte i Baneheia, vil du derfor påstå at vi nordmenn har enda mindre respekt for barns liv? Eller gjelder slike generaliseringer kun for folk med mørk hud? Med vennlig hilsen tiltredes...*sukk* 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Benekter du at "våre nye landsmenn" oftere tyr til f.eks. kniv ved konflikter? Streken da...har du noe statistikk som kan underbygge denne påstanden? 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Noen kommer fra land hvor den enkleste løsningen er å trekke en kniv. De er oppdratt til det,det er forhåpentligvis ikke du? Men med den innntegreringen som vi har så er det jo det norske folk som skal tillpasse seg dems kultur! Hvilke land er det de kommer fra da? 0 Siter
Streken Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Streken da...har du noe statistikk som kan underbygge denne påstanden? Jeg har ikke påstått noe, jeg stilte sør et spm. 0 Siter
Gjest lottebosse Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hvilke land er det de kommer fra da? En fra Eritrea en med opprinnelse fra Iran og en med opprinnelse fra Kosovo. 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har ikke påstått noe, jeg stilte sør et spm. OK, skal ikke blande meg inn..*rygger fort tilbake* 0 Siter
conan Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 En fra Eritrea en med opprinnelse fra Iran og en med opprinnelse fra Kosovo. To fredlige pletter på vår skjønne planet... 0 Siter
Streken Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 OK, skal ikke blande meg inn..*rygger fort tilbake* :-) *hvisker: vil bare fyre litt oppunder Sør så han også får dagen til å gå, skjønner du! ;-)* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.