Gå til innhold

To yngre menn av ikke-vestlig opprinnelse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, skal ikke blande meg inn..*rygger fort tilbake*

By the way... åffer ække du på #nattprat???

*streng*

Såh.. husj deg inn!!!

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

52

• Goliath

21

• SierDuDet

19

• Streken

17

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei vi ser kanskje ikke så ofte Normenn som skader med kniv. Men vi hører om voldsmennene og vi hører om de som skader sine spebarn eller rett og slett bare reiser fra dem i skogen eller legger dem på en trapp for eksempel uten for en blokk i Oslo.... enda så rikt land vi lever i!

Ellers så er vel ikke kniv tingen til Normenn...det er vel heller sexmissbruk,vold i hjemmet osv. De som ikke er fra Norge blir heller ikke mer lagt merke til...kanskje. Eller de kan ikke skjule og holde media på utsiden slik Normenn kan og gjør?

Jeg har i alle fall vært ute på byen og sett litt av hvert, uten at media har fått nyss om det.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Ekte nordmenn bruker AG3 !

Skrevet

Benekter du at "våre nye landsmenn" oftere tyr til f.eks. kniv ved konflikter?

Men han er jaggu ikke langt i fra. Brukte han kniv tro?

Eller hva med alle andre store forbrytelser? som sexovergrep og vold i hjemmet. Bruker de et mer akseptabelt våpen?

Skrevet

:-)

*hvisker: vil bare fyre litt oppunder Sør så han også får dagen til å gå, skjønner du! ;-)*

*hvisker jeg også: det er bra med litt temperatur på morgenkvisten...men jeg er enig med sør i dette tilfellet, så derfor fyrer du i tillegg opp en PMS furie...* (bare advarer altså:0)

Skrevet

By the way... åffer ække du på #nattprat???

*streng*

Såh.. husj deg inn!!!

Ja, da kommer jeg da*s*

Skrevet

Jeg skal snakke med deg når du selv får erfare det i ditt eget liv!!!

Jeg blir helt kvalm av å lese dine "gode" argumenter om hvorfor man ikke skal tenke stygt om andre folkslag.

Når du en dag får selv erfare det så skal jeg ta deg seriøst.

Og utifra dine tidligere innlegg så har jeg forstått at du ikke har det.

Vi har våre avskum her i Norge også og det er for meg like jævli å tenke på at noen kan gjøre et barn så mye vondt.

Hei Lottebosse,

Du skriver: "Jeg skal snakke med deg når du selv får erfare det i ditt eget liv!!!"

*rister på hodet*

Jeg har både blitt kidnappet, beskutt, og hatt flere maskingevær mot hodet enn gjennomsnittet.....

Og ja, også både bekjente og familie drept. Og det er før jeg begynner å nevne voldtekter og andre overgrep.

Du er faktisk ikke den eneste her i landet som har opplevd det du har opplevd.

Men de skyldige er INDIVIDER, og ikke "andre med samme hudfarge".

Med vennlig hilsen

Skrevet

Men han er jaggu ikke langt i fra. Brukte han kniv tro?

Eller hva med alle andre store forbrytelser? som sexovergrep og vold i hjemmet. Bruker de et mer akseptabelt våpen?

Vi kan trekke fram ekstreme i alle land tror jeg.. Hvem er verst: Thomas Quick, George Bush, Bin Laden eller Saddam Hussein?

Det er snakk om _hverdagskriminalitet_. Thomas Quick'er og Baneheia dukker opp hvert 10-20 år! Innvandrer som bruker kniv hører vi om oftere enn det synes jeg.

Det er greit å dra sammenligninger, men da må det være noe som kan sammenlignes!

Skrevet

*hvisker jeg også: det er bra med litt temperatur på morgenkvisten...men jeg er enig med sør i dette tilfellet, så derfor fyrer du i tillegg opp en PMS furie...* (bare advarer altså:0)

Pass deg sjøl... er et IMS-troll jeg! ;-)

Og jeg har da kontakt med min feminine side.. klabber gjerne til uten grunn, jeg!!

Skrevet

Hei,

"våre nye landsmenn" består av individer, og er ikke noen homogen gruppe. Jeg kan vanskelig forestille meg en mer heterogen gruppe enn "våre nye landsmenn".

Faktisk er gruppen "menn" ansvarlige for ca 95% av kriminalitet i Norge... hva skal vi gjøre med oss? For både du og jeg er i denne gruppen, og vi er *veldig* overrepresenterte!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

"våre nye landsmenn" består av individer, og er ikke noen homogen gruppe. Jeg kan vanskelig forestille meg en mer heterogen gruppe enn "våre nye landsmenn".

Faktisk er gruppen "menn" ansvarlige for ca 95% av kriminalitet i Norge... hva skal vi gjøre med oss? For både du og jeg er i denne gruppen, og vi er *veldig* overrepresenterte!

Med vennlig hilsen

Ikke glem argumentet ditt med skostørrelser da....

Skrevet

Vi kan trekke fram ekstreme i alle land tror jeg.. Hvem er verst: Thomas Quick, George Bush, Bin Laden eller Saddam Hussein?

Det er snakk om _hverdagskriminalitet_. Thomas Quick'er og Baneheia dukker opp hvert 10-20 år! Innvandrer som bruker kniv hører vi om oftere enn det synes jeg.

Det er greit å dra sammenligninger, men da må det være noe som kan sammenlignes!

Sammenligner dem som kommer opp i media jeg Streken. Du har også helt sikkert vært ute på nattelivet og sett hva Normenn kan prestere og gjøre uten at media slår det så voldsomt opp.

Vi har da hørt utallige ganger om blind vold! men de vi hører om er kun en brøkdel.

At vi kun skal snakke om de som ikke er så voldsomme ekstreme var jeg forresten ikke klar over ;o)

Skrevet

Hei,

Du skriver: "Innvandrer som bruker kniv hører vi om oftere enn det synes jeg."

Selvsagt. Slike historier selger aviser. Og enkelte her skriver jo side opp og side ned om det.

For hvis en "innvandrer" gjør noe kriminelt, står det "innvandrer-kriminalitet" i avisen; hvis en hvit person gjør akkurat det samme, står det INTET om hvor personen kommer fra.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Men det var ikke svar på det jeg spurte deg om?

Gjest lottebosse
Skrevet

Hei Lottebosse,

Du skriver: "Jeg skal snakke med deg når du selv får erfare det i ditt eget liv!!!"

*rister på hodet*

Jeg har både blitt kidnappet, beskutt, og hatt flere maskingevær mot hodet enn gjennomsnittet.....

Og ja, også både bekjente og familie drept. Og det er før jeg begynner å nevne voldtekter og andre overgrep.

Du er faktisk ikke den eneste her i landet som har opplevd det du har opplevd.

Men de skyldige er INDIVIDER, og ikke "andre med samme hudfarge".

Med vennlig hilsen

De er individer som er oppdratt på en helt annen måte enn oss forhåpentligvis.

De er vokst opp med krig og har kun en løsning på det meste.

Skal de bo her i landet så skal de tillpasse seg etter norske forhold.

Du kan ikke unnskylde med at det foregår stygge ting begått av nordmenn også.

Det er ikke tema i det hele tatt.

Når du/jeg reiser på ferie til andre land med andre kulturer så (snakker for meg selv) så tillpasser jeg meg etter dems forhold.

Når jeg er i Tyrkia feks så sprader jeg ikke rundt med halvnaken kropp i byen.

Vi må som Hagen sier få en bedre inntegrering her i landet.

Gjør de straffbare handlinger,ja så send de hjem!

Da tenker de seg kanksje to ganger om neste gang de føler for å henrette noen.

By the way,du høres da faenma ut som et levende lik hvis du har opplevd alt det du sier.

Du må kunne åpne øynene for at man faktisk blir forbannet over at enkelte individer fra andre kulturer ikke eier respekt men kun forlanger det!

Skrevet

Noen kommer fra land hvor den enkleste løsningen er å trekke en kniv.

De er oppdratt til det,det er forhåpentligvis ikke du?

Men med den innntegreringen som vi har så er det jo det norske folk som skal tillpasse seg dems kultur!

Hei,

Selvsagt gjør "noen" det. Jeg har bodd i fra Latin-Amerika til Afrika, fra Portugal til Danmark, og kniv-stikking er noe jeg assossierer med NORGE, og da særlig bygde-Norge.

Det blir aldri noen "integrering" så lenge du innehar disse "oss" og "dem" (og hvor forskjellige du påstår vi er) holdningene dine. Ingen forventer at "det norske folk" skal tilpasse seg.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ikke glem argumentet ditt med skostørrelser da....

Hei Conan,

Det kommer, det kommer! ;-) Gi meg en sjanse!

Ha en god dag!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Men det var ikke svar på det jeg spurte deg om?

Nei, men spørsmålet ditt har kun "mening" hvis du påstår at de "tyr til kniv" FORDI de tilhører folkegruppen "innvandrere" (altså, "ikke-ariske"). Altså, at ÅRSAKEN er at de ikke tilhører den ariske rase.

For hvis du ikke mener at dette er ÅRSAKEN, så er det kun snakk om en statistisk korrelasjon (slik man finner mellom "kriminalitet" og "menn", og "kriminalitet" og "store føtter"), og så ser du jo selv at spørsmålet ditt er irrelevant.

Benekter du at det hovedsakelig er medlemmer av gruppen "menn" som begår kriminelle handlinger?

Når medlemmer av denne gruppen begår ca 95% av kriminelle handlinger i Norge, hvorfor skriver du ikke om den gruppen?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Politiet har gang etter gang gått ut og med fakta basert på tall de har, at folk fra ulike minioriteter er overrepresentert når det kommer til ulike forbrytelser. sør kan hevde så mye han vil, men tallene er der.

Gjest lottebosse
Skrevet

Hei,

Selvsagt gjør "noen" det. Jeg har bodd i fra Latin-Amerika til Afrika, fra Portugal til Danmark, og kniv-stikking er noe jeg assossierer med NORGE, og da særlig bygde-Norge.

Det blir aldri noen "integrering" så lenge du innehar disse "oss" og "dem" (og hvor forskjellige du påstår vi er) holdningene dine. Ingen forventer at "det norske folk" skal tilpasse seg.

Med vennlig hilsen

Nei desverre.

Jeg har ikke den samme evnen som deg å tillgi og forstå seg ihjel på andre "individer".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...