Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=236078 Kan ikke noen gi den mannen et like fint fly som de andre barna har da? Ellers begynner han og gråte. 0 Siter
Gregga Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hei Pappa Bjørn. Jeg blir litt provosert av den skinnhellige Bondevik. Kanskje vi skal spleise på et papirfly? 0 Siter
Gjest lottebosse Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Han ser faktisk ut som han skal bryte sammen hvert øyeblikk. Kankjse det han egentlig ønsker seg er et charterfly med taxfree servering å hele greia. Dette er pinlig å lese,han må være fornøyd med det han har. Men sånn er det med fintfolk! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Han ser faktisk ut som han skal bryte sammen hvert øyeblikk. Kankjse det han egentlig ønsker seg er et charterfly med taxfree servering å hele greia. Dette er pinlig å lese,han må være fornøyd med det han har. Men sånn er det med fintfolk! Som jeg har sagt i flere tråder de siste dagene Jeg blir kvalm av den mannen! Han gjør noe nytt hver eneste dag some r til å bli kvalm av. Som jeg også har sagt før, ved siste valg var det 92% som IKKE stemte på Bondevik. Hvorfor i heiteste er han statsminister da????? 0 Siter
conan Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Det sier seg selv at kongeriket bør ha sin egen utgave av "Luftforvaret 1"- en spesialtilpasset 747 som i alle fall er større en Røkkes. 0 Siter
Nyco Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 *Rennafart fra døra og skaller ham midt i trynet* 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Som jeg har sagt i flere tråder de siste dagene Jeg blir kvalm av den mannen! Han gjør noe nytt hver eneste dag some r til å bli kvalm av. Som jeg også har sagt før, ved siste valg var det 92% som IKKE stemte på Bondevik. Hvorfor i heiteste er han statsminister da????? Kan det være for at jeg stemte på ham da tro..?*s* =o) 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Som jeg har sagt i flere tråder de siste dagene Jeg blir kvalm av den mannen! Han gjør noe nytt hver eneste dag some r til å bli kvalm av. Som jeg også har sagt før, ved siste valg var det 92% som IKKE stemte på Bondevik. Hvorfor i heiteste er han statsminister da????? Er du litt sint på Bonden for tida? Han er vel ikke så verst han, tror ikke alternativene er veldig mye bedre ihvertfall.... 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Kan det være for at jeg stemte på ham da tro..?*s* =o) Heheh, nei...stemmer du Krf?? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Kan det være for at jeg stemte på ham da tro..?*s* =o) Hva? Er Judas våken?*L* 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Heheh, nei...stemmer du Krf?? Ja jeg gjorde det...syns du det var merkelig? =o) 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Ja jeg gjorde det...syns du det var merkelig? =o) Hehe, neida.... ;0) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Ja jeg gjorde det...syns du det var merkelig? =o) Ja, det var absolutt merkelig. Det er vel ikke KRF som representerer de som krever fri sprit og bredere fortau er det vel?*L* 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hva? Er Judas våken?*L* Ja jeg er da våken men slettes ingen judas bamse.... =o) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Ja jeg er da våken men slettes ingen judas bamse.... =o) Hehe, vi får vel se på det om du har gjordt deg fortjent til en plass i det gode selskab etter en slik avsløring. Jeg kan bare ikke tro det, at dine helter skal være Kjell-Magne, Valgerd og Lillethun. 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Ja, det var absolutt merkelig. Det er vel ikke KRF som representerer de som krever fri sprit og bredere fortau er det vel?*L* *s*Mulig ikke fri sprit,men billigere pol sprit ble det med krf.... Dessuten var jeg avhengig av kontant støtten så....Var skeptisk til at Ap skule komme tilbake.....DE kommer jeg aldri til å stemme jaffal... Egoist?Nææhh... 0 Siter
Carlina Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hehe, vi får vel se på det om du har gjordt deg fortjent til en plass i det gode selskab etter en slik avsløring. Jeg kan bare ikke tro det, at dine helter skal være Kjell-Magne, Valgerd og Lillethun. Ja men nå er tuppene mine snart tre,så jeg kan velge nytt parti neste gang...Frp kanskje??? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Enig. Kan ikke la han gå gråtende rundt omkring. 0 Siter
Citrin Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Gjett om den mannen irriterer meg! Mye vil ha mer.... osv (Kjære Bondevik - ta ikke fra meg kontantstøtta, jeg trenger den et år til....*s*) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.