Gå til innhold

Stakkars mann..................

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som jeg har sagt i flere tråder de siste dagene Jeg blir kvalm av den mannen! Han gjør noe nytt hver eneste dag some r til å bli kvalm av.

Som jeg også har sagt før, ved siste valg var det 92% som IKKE stemte på Bondevik. Hvorfor i heiteste er han statsminister da?????

Ved neste valg er det 97% som ikke stemmer på Bondevik, det er da en liten trøst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76340-stakkars-mann/page/2/#findComment-388465
Del på andre sider

Det kan ikke være urimelig at vår statsminister, statsråder etc. benytter jetfly når det er nødvendig..på reiser til utlandet f.eks.

Selv her ute i distriktene rynker vi litt på nesen over å måtte fly propell.

Å hisse seg opp over at vår regjeringssjef bruker jetfly i 2002, virker noe overstadig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76340-stakkars-mann/page/2/#findComment-388863
Del på andre sider

Som jeg har sagt i flere tråder de siste dagene Jeg blir kvalm av den mannen! Han gjør noe nytt hver eneste dag some r til å bli kvalm av.

Som jeg også har sagt før, ved siste valg var det 92% som IKKE stemte på Bondevik. Hvorfor i heiteste er han statsminister da?????

Jeg har stadig etterlyst en mer presis begrunnelse for din kvalme. Det er greit at mannen er ekkel og trolig lett medisinert, og det kan kanskje være grunn nok.

Dine utbrudd typer imidlertid på at din kvalme bygger på en underliggende politisk uenighet. Det er denne jeg ber deg utdype.

Jeg har selv holdt helvete med Bonden, spesielt under Bondevik 1. Nå må vi huske på at han regjerer sammen med dannede og ressurssterke høyre-folk, og da stiller saken seg annerledes naturligvis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76340-stakkars-mann/page/2/#findComment-388954
Del på andre sider

Jeg har stadig etterlyst en mer presis begrunnelse for din kvalme. Det er greit at mannen er ekkel og trolig lett medisinert, og det kan kanskje være grunn nok.

Dine utbrudd typer imidlertid på at din kvalme bygger på en underliggende politisk uenighet. Det er denne jeg ber deg utdype.

Jeg har selv holdt helvete med Bonden, spesielt under Bondevik 1. Nå må vi huske på at han regjerer sammen med dannede og ressurssterke høyre-folk, og da stiller saken seg annerledes naturligvis.

Det jeg syne er verst er at Høyre ble valgets vinner, i den forstand vi kan kåre en. Det var derfor naturlig at Høyre dannet regjering da Arbeiderpartiet ikke lenger var noe alternativ. KRF ble "tatt med på lasset" i dette regjeringsspørsmålet. Det som er hovedproblemet er at Bondevik laget et lurveleven for å få statsministerposten. Han sa gjentatte ganger at det ikke var for sin egen del, men for at partiet skulle få kompensesjon for støtten de gav.

Han fikk viljen sin, og det er ikke vanskelig å se at han nyter makten i stillingen sin. Det er hele holdningen til Bondevik som går ut på å fremheve sin posisjon og ikke den ansvarlige politikk. Som jeg sa, kanskje litt flåsete men direkte, han oppfører seg jevnt over som en sippette unge som skal ha viljen sin.

Det er i tillegg et rent hån mot Høyre som parti og velgerne deres at sammensetningen ble som den ble. Jeg stemmer ikke Høyre selv, men jeg kan godt forstå at Høyres velgere føler seg grundig lurt.

Igjen, det var 92% av velgerne som ikke ville ha Bondevik, men her sitter han nå og er øverste leder. Likeledes det faktum at han har en usympatisk fremtreden og virker svært bevisst på å mele sin egen kake. For ham er dette en jobb, ikke et tillitsverv. Derfor skal flest mulige fordeler grabbes.

Etter måten dette startet på har jeg nok svartmalt en mule, men det er bare det at Bondevik la seg på en linje fra starten av som gjorde at jeg følte avvsky hver gang den mannen åpnet munnen.

Dette var noen av grunnene til at jeg ikke kan fordra KRF.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76340-stakkars-mann/page/2/#findComment-388970
Del på andre sider

Det jeg syne er verst er at Høyre ble valgets vinner, i den forstand vi kan kåre en. Det var derfor naturlig at Høyre dannet regjering da Arbeiderpartiet ikke lenger var noe alternativ. KRF ble "tatt med på lasset" i dette regjeringsspørsmålet. Det som er hovedproblemet er at Bondevik laget et lurveleven for å få statsministerposten. Han sa gjentatte ganger at det ikke var for sin egen del, men for at partiet skulle få kompensesjon for støtten de gav.

Han fikk viljen sin, og det er ikke vanskelig å se at han nyter makten i stillingen sin. Det er hele holdningen til Bondevik som går ut på å fremheve sin posisjon og ikke den ansvarlige politikk. Som jeg sa, kanskje litt flåsete men direkte, han oppfører seg jevnt over som en sippette unge som skal ha viljen sin.

Det er i tillegg et rent hån mot Høyre som parti og velgerne deres at sammensetningen ble som den ble. Jeg stemmer ikke Høyre selv, men jeg kan godt forstå at Høyres velgere føler seg grundig lurt.

Igjen, det var 92% av velgerne som ikke ville ha Bondevik, men her sitter han nå og er øverste leder. Likeledes det faktum at han har en usympatisk fremtreden og virker svært bevisst på å mele sin egen kake. For ham er dette en jobb, ikke et tillitsverv. Derfor skal flest mulige fordeler grabbes.

Etter måten dette startet på har jeg nok svartmalt en mule, men det er bare det at Bondevik la seg på en linje fra starten av som gjorde at jeg følte avvsky hver gang den mannen åpnet munnen.

Dette var noen av grunnene til at jeg ikke kan fordra KRF.

Jaja, vi gjør alle våre vurderinger.

Jeg får likevel ikke helt tak i hva uenigheten består i, men det spiller jo liten rolle.

Det bør likevel ikke være noen overraskelse for deg at politikere søker makt. Det er jo det politikk handler om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76340-stakkars-mann/page/2/#findComment-388996
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...