MsSophie Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 The perfect man is gentle Never cruel or mean He has a beautiful smile And keeps his face so clean. The perfect man likes children And will raise them by your side He will be a good father As well as a good husband to his bride. The perfect man loves cooking Cleaning an vacuuming too He`ll do anything in his power To convey his feelings of love on you. The perfect man is sweet Writing poetry from your name He`s a best friend to your mother And kisses away your pain. He never made you cry Or hurt you in any way Oh, fuck this stupid poem The perfect man is gay. 0 Siter
vin Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Nettopp!! :-D Ups...kanskje mannen min er litt homo...*s* 0 Siter
conan Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Ups...kanskje mannen min er litt homo...*s* Jeg både liker barn og er en god far, men jeg finnes ikke homo for det... 0 Siter
vin Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg både liker barn og er en god far, men jeg finnes ikke homo for det... Og selvsagt elsker du å gjøre husarbeid , lage mat , lager dikt til kona di og er bestevenn med din sviger mor ;o) 0 Siter
conan Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Og selvsagt elsker du å gjøre husarbeid , lage mat , lager dikt til kona di og er bestevenn med din sviger mor ;o) Lage mat er ok, men resten kan jeg styre meg for, selv om forholdet til svigers er helt greit.. 0 Siter
Nyco Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Nå så jeg overskriften og så tenkte jeg ; jaså, hara vært ute å hatt seg nå...? *LOL* 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Nå så jeg overskriften og så tenkte jeg ; jaså, hara vært ute å hatt seg nå...? *LOL* ....og det ler du av....? Nyco, du er ond! 0 Siter
silo Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Det var vakkert! Og heldigvis ikke alltid sant;0) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Tja, min blir beskrevet veldig bra faktisk :-) Ikke er han gay heller. Har rett og slett verdens beste gutt, jeg. *sukk* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg begynte å ane sammenhengen nedover, ja :-) En kompis er homo og reiser i yrket bl a rundt til barnehager og gjør helt seriøse ting. Meget flott mann, leker med unga og er lynende intelligent. Tantene fniser og svinser rundt han, de vet ikke han er homo. Bare jeg som vet han også er tidligere leiesoldat og har 4 kulehøl. Snodig fyr. 0 Siter
birdie Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 http://home.no/birdie/images/ThePerfectMan.jpg ;o) 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 http://home.no/birdie/images/ThePerfectMan.jpg ;o) Slettes ikke verst....;-) 0 Siter
naiv Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Pokker, jeg tror mannen min er litt homo. Men han skriver ikke poesi, og kysser ikke vekk alle mine sorger og problemer. Han har nok fått meg til å hyle av sinne også. Men han er min mors helt, av ymse årsaker. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Pokker, jeg tror mannen min er litt homo. Men han skriver ikke poesi, og kysser ikke vekk alle mine sorger og problemer. Han har nok fått meg til å hyle av sinne også. Men han er min mors helt, av ymse årsaker. ....så lenge han bare er litt homo så går det sikkert greit.... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 ....så lenge han bare er litt homo så går det sikkert greit.... Hvis han ikke er hetrofob dah... 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 Hvis han ikke er hetrofob dah... Ja, det er da det kan begynne å bli litt kjedlig..... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 ? Heterofob = hater?heterofile. Fra før har vi homofobe som da ikke liker homofile. Men når homofile f eks, blir heterofobe da blir det vanskelig. Altså en heterofob homofil og en homofob heterofil kan umulig bli venner. Skjønner ? *teskjeer* :-) puhhhh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.